۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

جابه جایی34 هزارمسافرنوروزی توسط کشتیرانی والفجر

کشتیرانی والفجر در ایام نوروز 34 هزار مسافر را به همراه 2164 دستگاه خودرو جابه جا کرد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۴۲۶۸
جابه جایی34 هزارمسافرنوروزی توسط کشتیرانی والفجر
مدیرعامل کشتیرانی والفجر در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: این شرکت در نوروز 95 اقدام به انجام سفرهای مسافری به جزایر کیش(مسافرو خودرو) ،قشم ،خارگ و همچنین سفرهای خارجی به بنادر دبی، شارجه و کویت ونیز گشت های دریایی و تورهای داخلی در جزیره خارگ، خرمشهر و ماهشهر انجام داده است.
کاپیتان منصور اسلامی با اشاره به تعداد سفرهای نوروزی افزود: در ایام نوروز تعداد 13 هزارو 160 نفر در گشت های دریایی ، 16 هزارو 915 مسافر و 2164 دستگاه خودرو در مسیر های کیش و قشم و نیز 3991 نفر مسافر در مسیر های خارجی جابه جا شده اند. 
وی با اشاره به سابقه بیش از سه دهه فعالیت کشتیرانی والفجر در عرصه جابه جایی مسافر و حمل بار افزود: این شرکت در نوروز 95 نیز همچون سالهای گذشته با بسیج همه جانبه پرسنل زحمتکش و خدوم خود در دفتر مرکزی،شعبات بنادر و نیز کادر دریایی به منظور ارائه خدماتی بهتر به مسافران گرامی و نیز توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری سفرهای منظم دریایی را برگزار کرده است .
وی همچنین به تجهیز و نوسازی ترمینال بین المللی مسافری دریایی کشتیرانی والفجر در بندر لنگه اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز با توجه به حضور پررنگ تر مسافران نوروزی و در راستای تکریم هم میهنان ،این شرکت ترمینال بین المللی خویش در بندر لنگه را تجهیز و نوسازی کرد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار