۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

سرمایه گذاری در بنادر آمریکا تا سال 2020

انجمن مقامات بندری آمریکا اعلام کرد: بنادر عضو این انجمن ،علاقه مند به پذیرش سرمایه گذاری در بخش های زیرساختاری شان هستند و زمان در نظر گرفته شده برای به کارگیری سرمایه های لازم در بنادر تا سال 2020 پیش بینی شده است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۲۶۲
سرمایه گذاری در بنادر آمریکا تا سال 2020به گزارش گروه بین الملل مانا رئیس انجمن مقامات بندری آمریکا بر این مسئله تاکید کرد: سرمایه گذاری های ساختاری در بنادر آمریکایی هم در بخش خشکی و هم دریا ، به این دلیل که فراهم کننده فرصت های مغتنم برای تقویت اقتصاد، شکوفایی فرصت های شغلی و همچنین افزایش دهنده رقابت پذیری بین المللی هستند،از جمله اهداف تعیین کننده منافع ملی به شمار می آیند.
جان.ک.مارتین یکی از اقتصاددانان به نام در این رابطه گفت: سرمایه گذاری های بنادر در آمریکا یک مشارکت عمده در بخش اشتغال و فعالیت اقتصادی به شمار می آیند.
انجمن بندری آمریکا با تاکید بر اهمیت لایه روبی برای بهبود عملکرد بنادرعضو این انجمن، از سرمایه گذاری ناکافی فدرال گلایه کرد و این مسئله را عامل محدود کننده حجم فعالیت بندری پنداشت.
بر اساس مطالعات صورت گرفته،سالانه نزدیک به 10 میلیون دلار هزینه صرف کانال های عمیق دریایی ناکارآمد می شود.
ناگفته نماند مجلس سنای آمریکا در سال گذشته لایحه حمل و نقل بلند مدت یک دهه ای را تصویب و سرمایه 305 میلیارد دلار را به این بخش اختصاص داد که با نارضایتی انجمن بندری آمریکا رو به رو شد و خواستار افزایش میزان سرمایه شدند.
برچسب ها: بنادر آمریکا
ارسال نظرات
آخرین اخبار