۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

بارگیری همزمان پنج نفتکش در جزیره خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با توجه به امکان پهلودهی چند فروند نفتکش به صورت همزمان در پایانه نفتی خارگ، پنج فروند نفتکش به طور همزمان در اسکله شرقی خارگ، پهلودهی و بارگیری شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۲۴۹
بارگیری همزمان پنج نفتکش در جزیره خارگبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سید پیروز موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مهندسان و متخصصان پایانه نفتی بخش‌های تخصصی پایانه نفتی خارگ را بومی سازی کرده‌اند اظهار داشت: متخصصان وزارت نفت در خارگ در حوزه‌های ساخت و تعمیرات مشارکت جدی دارند بگونه‌ای که اقتصاد مقاومتی در جزیره خارگ عملیاتی شده است.
وی با اشاره به فراهم شدن امکان بارگیری چند فروند نفتکش در اسکله نفتی خارگ گفت: با توجه به امکان پهلودهی چند فروند نفتکش به صورت همزمان در پایانه نفتی خارگ، پنج فروند نفتکش به طور همزمان در اسکله شرقی خارگ، پهلودهی و بارگیری شد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود:این نفتکش‌ها برای بارگیری نفت خام و به منظور شتاب دهی در ارسال محموله های نفتی خریداران، در اسکله تی یا اسکله شرقی جزیره خارگ، پهلو گرفتند.
موسوی بیان کرد: این شرکت سال 94، رکورد صادرات 7.1میلیون بشکه ای در یک روز را در جزیره خارگ به ثبت رسانده است.
وی ارتقاء بهره‌وری مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی را در اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران عنوان و بر حرکت در مسیر بهبود فرایندها و گسترش فعالیت‌های نوسازی و بهسازی خطوط لوله و تجهیزات زیرساختی در این پایانه تاکید کرد.
جزیره خارگ در 57 کیلومتری شمال غربی بوشهر قرار دارد و بیش از 90 درصد نفت کشور از این جزیره صادر می‌شود.
برچسب ها: جزیره خارگ
ارسال نظرات
آخرین اخبار