۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

رشد 10 درصدی گردشگری کیش در نوروز امسال/ استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از هتل دریایی ترنج

نوروز امسال گردشگری جزیره کیش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 10 درصد رشد همراه بوده است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۴۲۴۵
رشد 10 درصدی گردشگری کیش در نوروز امسال/ استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از هتل دریایی ترنج رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت نوروز امسال شاهد استقبال چشمگیر گردشگران به جزیره کیش بودیم.                                                                                                       
مسیح الله صفا افزود: بر اساس آمار اخذ شده نوروز امسال گردشگری جزیره کیش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 10 درصد رشد همراه بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: همچنین تعداد پروازهای انجام شده در مسیر کیش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 18 درصد برخوردار بوده است.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش بیان داشت: بر اساس آمار اعلام شده در ایام نوروز روزانه حداقل 95 پرواز و حداکثر 132 پرواز در مسیر کیش صورت گرفته است.                                           
وی بیان کرد: از آنجا که معاون گردشگری منطقه آزاد کیش یکی از اعضای هیئت مدیره هواپیمایی کیش ایر است، لذا ایشان توانسته با ارائه طرحی مبنی بر چارتر کردن هواپیما و ارائه تخفیف 20 درصدی از این طریق، در جذب گردشگران به کیش بسیار موثر عمل کند.
وی همچنین در خصوص میزان اقامت گردشگران در هتل های کیش گفت: در مجموع ایام نوروز، 48 هتل و 5 هتل آپارتمان در جزیره کیش به گردشگران سرویس دادند.                                                                                               
به گفته وی، جزیره کیش در مجموع دارای 51 هتل است که شش هتل پنج ستاره، 14 هتل چهار ستاره، 12 سه ستاره و مابقی دو ستاره هستند.
رئیس هیئت مدیره آژانس خدمات مسافرتی و هواپیمایی هنگام پرواز، اذعان داشت: چهار هتلی که در گذشته فقط به مسافران خارجی سرویس می دادند با استاندارد کردن سطح خدمات خود در ایام نوروز امسال به مسافران ایرانی خدمات مناسب ارائه دادند.
صفا در ادامه گفته های خود تاکید کرد: در حال حاضر 9 هتل ویژه خدمات رسانی به مسافران خارجی که جهت تعویض ویزا از امارات به کیش سفر می کنند اختصاص دارند که به دلیل روابط تیره حاکم بر دو کشور این هتل ها فعلا فعالیتی ندارند.
به گفته رئیس جامعه هتلداران کیش، از تاریخ 29 اسفند ماه سال گذشته تا چهاردهم فرودین ماه امسال، ظرفیت تمام هتلهای کیش صدردصد اشغال بوده است.
رئیس جامعه هتلداران کیش خاطرنشان ساخت: مهمترین امر در نوروز امسال این بود که نارضایتی مسافران از خدمات ارائه شده در هتل ها به صفر رسید.
مدیر عامل هتل گلدیس کیش، بیان کرد: رضایت مسافران از خدمات ارائه شده در هتل ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که امسال شاهد تحقق صددرصدی این امر مهم بودیم.                                                  
استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از هتل دریایی ترنج
صفا در ادامه بیانات خود به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از هتل دریایی ترنج اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه این هتل چند روز مانده به عید افتتاح شده بود و فرصت زیادی برای تبلیغات نداشت اما با این وجود شاهد استقبال بی نظیر مسافران از این هتل بودیم.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی، دلیل این امر را مدیریت مطلوب این هتل دریایی و ارائه خدماتی در سطح بالا دانست.
وی با اشاره به اینکه هتل دریایی ترنج با 98 سوئیت روی آب یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود، بیان کرد: این هتل در خاورمیانه مشابه ندارد.
وی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین دلایل رونق گردشگری کیش را افول گردشگری در ترکیه عنوان کرد و گفت: به دلیل نا امن بودن این کشور، گردشگران بیشتر برای سفر به کیش رغبت پیدا کرده اند.
صفا بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف کشور افزایش میل ایرانگردی در گردشگران داخلی است و ما قصد داریم این امر را از سفر به کیش آغاز کنیم.
برچسب ها: کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار