۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

طرح نوروزی در استان گیلان بدون حادثه پایان یافت

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت :طرح نوروزی ایمنی سفرهای دریایی در استان گیلان با موفقیت به کار خود پایان داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۲۰۱
طرح نوروزی در استان گیلان بدون حادثه پایان یافت
به گزارش مانا طرح نوروزی ایمنی سفرهای دریایی در استان گیلان در سه بخش ایمنی مسیرهای تردد، ایمنی بنادر و ایمنی شناورها که از تاریخ 25 اسفندماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت با موفقیت به کار خود پایان داد. 
سید علی نعیمی با بیان مطلب فوق افزود: در این طرح بیش از 150 نفر نیروی انسانی و 25 فروند شناور کوچک و بزرگ به طور مستقیم و غیر مستقیم وظیفه‌ نظارت بر تردد ایمن قایق‌های تفریحی در محدوده تالاب و دریا را بر عهده داشتند.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح 20 بنر و بیش از 25 تابلوهای هشدار ایمنی در ورودی‌های شهرهای ساحلی استان گیلان و در تعاونیهای قایقرانی نصب شد و بیش از 10 هزار نسخه بروشور ایمنی سفرهای دریایی برای آشنایی با ایمنی دریانوردی در بین مسافران توزیع شد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان افزود: در این دوره 20 روزه هیچ حادثه دریایی برای مسافران اتفاق نیفتاده و با همدلی و همکاری کلیه شرکت کنندگان در طرح، گردشگران دریایی سفری ایمن و آرامش ‌بخش را در آغازین روزهای بهاری سال 95 در محدوده تحت پوشش استان گیلان تجربه کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار