۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

نوروز بی حادثه در سواحل بندر امیرآباد

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: 22 هزارگردشگر نوروزی بدون هیچ حادثه دریایی از سواحل بنادر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بازدید کردند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۱۹۴
نوروز بی حادثه در سواحل بندر امیرآباد
به گزارش مانا؛ علی خدمتگزار با اعلام این خبر گفت: بیش از 22 هزار گردشگر نوروزی با استفاده از قایقهای تفریحی در پلاژهای سواحل مستقر در محدوده تحت پوشش و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بدون هیچ حادثه دریایی از این سواحل بازدید کردند. این تعداد به نسبت مدت مشابه سال گذشته از رشد 150 درصدی برخوردار بوده است.
وی افزود: با توجه به پیش بینی حضور و استقبال مهمانان نوروزی از سواحل تحت پوشش، اقداماتی همچون چاپ بروشور و بنر با مضامین ایمنی گردشگری دریایی به زبانهای فارسی و انگلیسی، انجام گشتهای دریایی منظم توسط شناور ناجی ـ1 در محدوده تردد قایقهای تفریحی٬بازدید و نظارت بر فعالیت قایقهای تفریحی در خصوص رعایت موارد ایمنی در خصوص گردشگری دریایی توسط تیم ساحلی متشکل از کارشناسان مربوطه حوزه های ایمنی و دریایی صورت گرفت.
مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و تلاش همه دست اندرکاران در ارتقای ایمنی طرح گردشگری دریایی ابراز امیدواری کرد: با رعایت موارد ایمنی از سوی تعاونی های فعال در امر گردشگری دریایی و همچنین مراجعه کنندگان به سواحل دریایی خزر با توجه به روند رو به رشد گردشگران شاهد سالی بدون حادثه دریایی باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار