۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

ائتلاف کاسکو چین با کشتیرانی های مرتبط جهان

شرکت کشتیرانی چینی کاسکو(China Ocean Shipping Company (COSCO در صدد گسترش حضور ناوگانش فراتر از تجارت ها جاری بین خطوط شرق –غرب به خطوط شمال –جنوب و هم چنین خطوط مرتبط غیرچینی است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۳۱۹۲
ائتلاف کاسکو چین با کشتیرانی های مرتبط جهان به گزارش گروه بین الملل مانا،در حالی که حدس و گمان هایی پیرامون آغاز مذاکره شرکت کشتیرانی چینی کاسکو با کشتیرانی CMA CGM فرانسه و اپراتورهای بزرگ  دیگر برای ایجاد یک ائتلاف کشتیرانی جدید به گوش می رسید، Wangمعاون مدیر کل شرکت کشتیرانی چینی کاسکو، نهایتا سکوت را شکست و خبر از مذاکراتی با چند کشتیرانی های مرتبط داد.
وی به طور مشخص به کشتیرانی خاصی اشاره نکرد و فقط متذکر شد: شریک جدید در جهت پیاده سازی استراتژی جدید کشتیرانی کاسکو برای جهانی شدن از طریق گسترش ناوگانش فراتر از تجارت های اخیر در خطوط بین  شرق –غرب به خطوط  شمال-جنوب وهم چنین خطوط غیرچینی،خدمات رسانی می کند. Wangدر ادامه افزود:در شکل گیری این ائتلاف جدید ما در پی کاندیداهایی هستیم که بتوانند در رسیدن به هدف جهانی شدن ناوگان مان کمک بیشتری ارایه دهند.
وی ادامه داد: صنعت کانتینری فقط یک حوزه رقابتی بین کشتیرانی ها نیست بلکه رقابتی بین ائتلاف ها هم به شمار می آید.
از سوی دیگر هر دو شرکت کشتیرانی کاسکو و خطوط کانتینری کشتیرانی چینی China Shipping Container Lines بر تجارت های مسیر های اروپا-چین متمرکز شده اند.
یک مقام مسئول در کشتیرانی کاسکو به لویدزلیست گفت:کشتی های شرکت کشتیرانی چینی کاسکو در صدد حمل کارگوهای بیشتر در مسیرهای تجاری چین-فرانسه هستند.همچنین این کارگوها عمدتا شامل محمولاتی برای ساخت ایستگاه های نیروی اتمی هستند.
Wangمعاون مدیر کل شرکت کشتیرانی چینی به این مطلب نیز اشاره کرد: در سال جاری، گسترش بازارها در آسیای جنوبی و خاورمیانه شامل هند، پاکستان، میانمار و ایران در اولویت قرار دارد و ما به دنبال افزایش ظرفیت کشتی ها و قدرت انسانی نیز در این مناطق هستیم.
برچسب ها: کاسکو
ارسال نظرات
آخرین اخبار