۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

ورود 1.7میلیون مسافر به شهر بندری آبادان

شهردار آبادان گفت: در طول ایام نوروزی (27اسفند 94 تا 13فروردین ماه 95) یک میلیون و 700هزار مسافر از جاذبه های شهری و بندری آبادان بازدید کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۳۱۷۳
ورود 1.7میلیون مسافر به شهر بندری آبادان
محمودرضا شیرازی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این تعداد مسافر نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد نشان می دهد.
وی گفت: ستاد نوروزی آبادان و شهرداری این شهر ، امکانات گردشگری بخصوص در بخش سفرهای دریایی فراهم کرده بود و بسیاری از میهمانان نوروزی از سواحل آبادان و اروندرود بازدید کردند.
شیرازی با اشاره به اینکه جاذبه های طبیعی ، گردشگری و یادمان های دفاع مقدس و موزه نفت آبادان بیشترین بازدیدکننده را داشتند افزود:آب و هوای مطبوع و دلپذیر شرایط بسیار مناسبی را برای اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در آبادان فراهم کرده بود. 
شهردار آبادان در ادامه گفت: بازار کالاهای ته لنجی(ملوانی) در نزدیکی سواحل اروندرود در ایام نوروزی یکی از جاذبه های شهر آبادان بود و صدها هزار گردشگر از سراسر کشور را به این نقطه کشانده بود.
وی گفت: ورود این حجم مسافر و گردشگر به آبادان سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه شد و بر اساس نظرسنجی های انجام شده بیش از 90درصد گردشگران از اقامت در شهر بندری آبادان ابراز رضایت کردند.
برچسب ها: آبادان
ارسال نظرات
آخرین اخبار