۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

ارتقاء آموزش دریانوردان کشور/حضورفعال موسسه آموزشی کشتیرانی دراجلاس STCW

نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۱۴۶
ارتقاء آموزش دریانوردان کشور/حضورفعال موسسه آموزشی کشتیرانی دراجلاس STCW مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی گفت: حضور فعال موسسه آموزشی کشتیرانی در شمال کشور همزمان با تهران و بوشهرسبب ارتقاء خدمت رسانی بهینه آموزشی در سطحی فراگیر به دریانوردان کشور خواهد شد.
محمود رضا حق دوستی در گفتگو با مانا از برگزاری 420هزار نفر ساعت آموزشی در سال 94 خبر داد و گفت: موسسه آموزشی کشتیرانی که در سال گذشته به ساختمان جدید آموزش در شیان انتقال یافت با زیر بنا 16 هزار متر مربع به کلیه لوازم آموزشی و اداری روز دنیا مجهز است و علاوه بر، برخورداری از 17 کلاس آموزشی، کارگاهها، آزمایشگاههای مجهز و شبیه سازهای کامل ناوبری، موتور، GMDSS، تانکر حمل مواد نفتی و شیمیایی موفق به برگزاری 420 هزار نفر ساعت آموزشی دراین سال شده و در این مدت حدود 6 هزار دریانورد در دوره های متعدد موسسه شرکت کرده اند.
وی افزود : این موسسه با ساخت 12 واحد خوابگاهی شرایط اسکان دریانوردان شهرستانی در تهران را فراهم کرده است.
مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی درباره تاسیس و تجهیز شعبه آموزشی در بندر انزلی خاطر نشان کرد: این موسسه با همکاری کشتیرانی دریای خزر و دریافت مجوز برگزاری دوره های دریانوردی از سازمان بنادرودریانوردی موفق به تاسیس و تجهیز شعبه آموزشی در بندر انزلی شد که در سال جاری دریانوردان بومی استان گیلان از خدمات آموزشی این موسسه در بندر انزلی بهره خواهند برد.
حق دوستی با توجه به فعالیت موسسه آموزشی کشتیرانی در شمال کشور خاطر نشان کرد : حضور فعال موسسه آموزشی کشتیرانی در شمال کشور همزمان با تهران و بوشهرسبب ارتقاء خدمت رسانی بهینه آموزشی در سطحی فراگیر به دریانوردان کشور خواهد شد.
وی با اشاره به حضور موسسه آموزشی کشتیرانی دراجلاس STCW اظهار داشت: حضور فعال این موسسه در اجلاس STCW که سالانه در محل سازمان جهانی دریانوردی در انگلستان برگزار می شود، ضمن حفظ جایگاه بین المللی کشتیرانی، کمک به سزایی به روز آمدی و نگهداری اطلاعات مربوط به قوانین دریانوردی و مسائل زیست محیطی مجموعه آموزشی موسسه کرده است .
مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی درباره افزایش فعالیتهای آموزشی گفت: افزایش فعالیتهای آموزشی در حوزه های دریانوردی، لجستیک و عملیات بندری در سال 1395 تا حدود 500هزار نفر ساعت آموزشی پیش بینی شده و موسسه همزمان ارتقاء سطح زبان انگلیسی پرسنل کادر دریا و خشکی کشتیرانی را مطابق استانداردهای از قبل تدوین شده در دستور کار قرار داده است.
حق دوستی همچنین درباره افزایش فعالیتهای پژوهشی موسسه عنوان کرد: فعالیتهای پژوهشی موسسه در سال 1395 در زمینه طرح جامع نیروی انسانی و طراحی کانون ارزیابی ASSESMENT CENTER با همکاری معاونت پشتیبانی و سرمایه نیروی انسانی افزایش خواهد یافت و از سوی دیگر شبیه سازهای موسسه روز آمد شده و همچنین مکاتبات لازم با تامین کنندگان شبیه سازهای مطرح دنیا انجام شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار