۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

مدت زمان تعمیرات کشتی های اقیانوس پیما در کشور کاهش یافت

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمزگفت : زمان تعمیرات کشتی های اقیانوس پیما به طور محسوسی کاهش یافت.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۱۴۲
مدت زمان تعمیرات کشتی های اقیانوس پیما در کشور کاهش یافتمهندس حمید جمالی جمال آبادی درگفتگو با مانا ازافزایش حجم تولید و درآمد شرکت پرشیا هرمز در سال 94خبر داد وگفت: حجم تولید و درآمد شرکت پرشیا هرمز در سال94 از برنامه و بودجه پیش بینی شده فراتر رفت.
وی افزود : موفقیت ها چشمگیر این شرکت در بخش های مربوط به زنگ زدایی و رنگ آمیزی, تعویض ورق و تعویض لوله شناورها که فعالیت های پایه ای شیپیارد های تعمیراتی محسوب می شوند، سبب ارتقاء جایگاه شرکت پرشیا هرمز بین یارد های تراز اول منطقه شد.
جمال آبادی از کاهش زمان تعمیرات کشتی های اقیانوس پیما خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال94 پروژه های عمرانی که با هدف ایجاد فضاهای جدید صنعتی، کارگاهی و اداری- رفاهی طراحی شده بود، طبق برنامه پیش رفت و تعداد زیادی ماشین آلات، تجهیزات سنگین ثابت و سیار تولیدی و پشتیبانی نیز از داخل و خارج کشور خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت که بر این اساس زمان تعمیرات کشتی های اقیانوس پیما به طور محسوسی کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز درباره افزایش کیفیت وسرعت خدمات و بالا بردن راندمان کار اظهارداشت: باجذب و آموزش نیروهای جوان و تحصیلکرده که به تدریج جایگزین نیروهای بازنشسته می شوند پیشرفت های خوبی حاصل شد، به گونه ای که شرکت توانست از این طریق ضمن بالا بردن راندمان کار، کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات خود را افزایش دهد وهمچنین در بخش تعمیرات تخصصی ماشین آلات و تجهیزات کشتی ها نیز از نظر کمی و کیفی گسترش یابد.
وی در زمینه تعمیرات سفری کشتی های اقیانوس پیما که در بنادر و لنگرگاه های جنوبی کشور توسط شرکت پرشیا هرمز انجام می پذیرد عنوان کرد: حجم فعالیت در این زمینه به نسبت سال 93 به بیش از دو برابر رسید.
جمال آبادی با توجه به برنامه های توسعه محور این شرکت گفت: برنامه های شرکت پرشیا هرمز برای سال 95 توسعه محور بوده و با هدف افزایش ظرفیت پذیرش و حجم تولید تنظیم شده است و این برنامه قرار است با استفاده از حداکثر امکانات داخلی و جلب همکاری و مشارکت شرکت های معتبر خارجی عملیاتی شود.
وی افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده که با توجه به توانمندتر شدن نیروی کار و مجهزتر شدن شیپ یارد در سال 94 انجام گرفته است رشد تولید در سال 95 با شیب قابل قبولی ادامه خواهد یافت و با تاسیس دفتر نمایندگی در بندر عسلویه حوزه فعالیت های شرکت گسترش می یابد و زمینه ورود به تعمیرات سکو های نفت و گاز فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در پایان خاطر نشان کرد: سال 95 فرصتی مطلوب برای پرشیا هرمز در جهت رشد و توسعه فعالیت ها و حرکت به سمت برند سازی این مجموعه صنعتی خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار