۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
رئیس کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر:

پذیرایی از 450 هزار گردشگر در گشت دریایی استان بوشهر

رئیس کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح نوروزی گشت دریایی در 10 نقطه استان بوشهر از بیش از 450 هزار مسافر نوروزی پذیرایی بعمل آمد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۳۱۳۴
پذیرایی از 450 هزار گردشگر در گشت دریایی استان بوشهر
سیداحمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه گشت و تور دریایی از 29 اسفند راه‌اندازی شد، اظهار داشت: گشت و تور دریایی تا 13 فروردین در نقاط ساحلی استان بوشهر برپا بود و گردشگران از این امکانات برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه بیش از 450 هزار نفر در استان بوشهر از تور و گشت دریایی استفاده کردند گفت: در این گشت دریایی با برنامه های مفرحی همچون برپایی موسیقی محلی، ازبیش از 450 هزار نفر در استان بوشهر پذیرایی بعمل آمد. در این تور دریایی از انواع شناورها مانند لنج، کشتی، قایق و جت اسکی استفاده شد.
رئیس کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر با بیان اینکه گشت دریایی در خلیج فارس با ایمنی کامل دریانوردی انجام شد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 50 هزار نفر در شهر بوشهر و 400 هزار نفر در دیگر نقاط ساحلی شامل گناوه، عسلویه، دیلم، کنگان، دلوار، عامری، ریگ، دیر و رستمی از گشت‌های دریایی استفاده کردند.
وی افزود: علاوه بر گشت‌های دریایی یاد شده شناورهای نیروی دریایی سپاه، ارتش، دریابانی، شیلات و اداره بندر خدمات گشت دریایی ارائه دادند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار