۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

ارتفاع موج در استان بوشهر به 2.5 متر می رسد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد در آبهای خلیج فارس ارتفاع موج در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر تا 2.5 متر می‌رسد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۳۱۲۶
ارتفاع موج در استان بوشهر به 2.5 متر می رسدنادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه سرعت وزش باد سبب مواج شدن خلیج فارس شده است اظهار داشت: جهت باد شمال غربی در مناطق شمالی استان با سرعت 12 تا 38 کیلومتر در ساعت و در مناطق مرکزی و جنوبی این استان با سرعت 16 تا 52 کیلومتر ساعت گزارش شده است.
وی با تاکید بر پرهیز از دریاروی و گشت‌های دریایی افزود: با افزایش سرعت وزش باد بر روی مناطق جنوبی و مرکزی خلیج فارس سبب مواج و متلاطم شدن دریا در استان بوشهر شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه ارتفاع موج دریا به بیش از 2.5 متر می‌رسد تصریح کرد: ارتفاع موج در سواحل شمالی استان 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی تا 2.5 متر می‌رسد.
شفیع‌خدایی با اشاره به وضعیت جذر و مد دریا در استان بوشهر گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت 4 و 29 دقیقه بامداد ، جزر اول ساعت 7 و 28 دقیقه صبح، مد دوم ساعت 15 و 5 دقیقه وجزر دوم ساعت 23 گزارش شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار