۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
در ایام تعطیلات نوروز

روزانه بین 250 تا 300 نفر به جزیره خارگ اعزام شدند

مسئول اردویی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اعزام کاروان راهیان نور دریایی از ۲۴ اسفندماه به جزیره خارگ آغاز که تاکنون 3 هزار و 740 نفر با دو فروند شناور به این جزیره استراتژیک اعزام شده‌اند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۳۱۲۴
روزانه بین 250 تا 300 نفر به جزیره خارگ اعزام شدندسرهنگ عباس درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه خارگ یکی از مناطق مهم در جنگ 8 ساله بود اظهار داشت: برای آشنایی با حماسه آفرینی، استقامت مردم و رزمندگان امسال ششمین سالی‌ است که علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت به اردوی دریایی راهیان نور خارگ اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به بمباران هوایی بیش از دو هزار و 834 بار جزیره خارگ در جریان جنگ تحمیلی گفت: حجم بمباران دشمنان نتوانست حتی یک‌روز هم صادرات نفت ایران از خارگ را قطع کند که این مهم به سبب رشادت‌های مردم این جزیره استراتژیک و حماسه رزمندگان اسلام است.
وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور دریایی با رشادت های دلاورمردان در آب‌های نیلگون خلیج فارس آشنا می‌شوند خاطر نشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور دریایی به خارگ از 24 اسفندماه آغاز شده و تاکنون نخبگان و قشرهای مختلف 8 استان به خارگ اعزام شدند.
مسئول اردویی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور دریایی در مدت سه روز اقامت خود در بوشهر یک روز به خارگ اعزام می‌شوند بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 3 هزار و 740 نفر با دو فروند شناور با امکانات ایمنی بالا و با اسکورت شناورها به خارگ اعزام شدند.
درویشی اضافه کرد: زائران در این اردوی یک‌روزه از یادمان شهدای گمنام، نمایشگاه دفاع مقدس، بیمارستان زیرزمینی، تأسیسات نفتی، کشتی سوخته، آرامگاه میرمحمد و آثار به‌جا مانده از بمباران رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی در خارگ بازدید کردند.
وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور دریایی به خارگ 13 فروردین پایان می‌یابد گفت: روزانه بین 250 تا 300 نفر به خارگ اعزام شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار