۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

17 لنج به تورهای گردشگری استان بوشهر اختصاص یافت

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: 17 فروند لنج به تورهای گردشگری استان بوشهر اختصاص یافته است که از این شمار هفت فروند در ساحل بوشهر فعالیت دارند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۳۱۱۷
17 لنج به تورهای گردشگری استان بوشهر اختصاص یافت
ناصر امیرزاده در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه گشت‌های دریایی در هفت نقطه ساحلی استان بوشهر راه‌اندازی شده اظهار داشت: ازآغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 35 هزار گردشگر از گشت دریایی در این استان استفاده کردند.
وی با اشاره به فعالیت سه فروند کشتی برای گردشگری دریایی در بوشهر گفت: در سطح استان 17 فروند لنج به تورهای گردشگری اختصاص یافته که از این شمار هفت فروند در بوشهر فعالیت دارند.
معاون میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: تورهای گردشگری استان بوشهر علاوه بر بوشهر در شهرهای عسلویه، گناوه، دیلم و نوار ساحلی تنگستان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
امیرزاده با اشاره به اینکه هر شناور بیش از 100 نفر در هر گردش دریایی جابجا می‌شوند گفت: هر کدام از لنج و کشتی های دریافت کننده مجوز تور گردشگری دریایی ظرفیت پذیرش 100 تا 200 مسافر را دارند.
وی از برگزاری برنامه‌های سنتی در گشت‌های دریایی خبرداد و افزود: در گشت های دریایی برنامه های متنوعی از جمله اجرای زنده موسیقی محلی بوشهر، معرفی فرهنگ و سنت های این استان پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: مسافران گشت های دریایی درحالی که در کشتی هستند از چشم انداز زیبای بافت تاریخی شهر بوشهر که در حاشیه ساحل واقع است، دیدن می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار