۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

2921 نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند

مسئول اردویی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از زمان اعزام راهیان نور دریایی خارگ تاکنون دو هزار و 921 نفر از بوشهر به جزیره خارگ اعزام شده‌اند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۳۱۱۶
2921 نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند

سرهنگ عباس درویشی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دریایی به خارگ اظهار داشت: برای اعزام کاروان نور دریایی خارگ دو فروند شناور همراه با اسکورت‌های لازم دریایی راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور دریایی تا 13 فروردین ادامه دارد گفت: از 24 اسفند تاکنون دوهزار و 921 نفر به خارگ اعزام شده اند.
مسئول اردویی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور دریایی از استان‌های تهران، اصفهان، قم، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، کرمان و خوزستان به خارگ اعزام شده اند.
درویشی اضافه کرد: در اعزام کاروان نور دریایی خارگ شرکت کنندگان ضمن بازدید از نمایشگاه با حماسه های رزمندگان و مردم خارگ در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
وی یادآور شد: در جریان جنگ تحمیلی 8 ساله، جزیره مقاوم خارگ که بزرگترین پایانه نفتی در آن وجود دارد بیش از دو هزار و 881 بار توسط رژیم بعثی عراق بمباران شد ولی مردم و ساکنان این جزیره نگذاشتند حتی یک روز صادرات نفت متوقف شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار