۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

دهکده پازارگاد؛با استقبال گردشگران دریایی روبه رو شد

استاندار بوشهر از امکانات گردشگری و رفاهی دهکده گردشگری دریایی پازارگاد در عسلویه که در ایام نوروز میزبان بیش از سه هزار نفر گردشگر است، بازدید کرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۳۱۱۴
دهکده پازارگاد؛با استقبال گردشگران دریایی روبه رو شدسرمایه گذار دهکده گردشگری دریایی پازاردگاد در ساحل شیرینو عسلویه در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بزرگترین پروژه گردشگری دریایی کشور در تاریخ 27 اسفند ماه سال گذشته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به بهره برداری رسید.
محمد صفائیان تصریح کرد: از زمان افتتاح این پروژه تا کنون، شاهد استقبال بسیار چشمگیر گردشگران نوروزی از امکانات گردشگری و رفاهی این دهکده گردشگری در ساحل شیرینو عسلویه هستیم.                                                            
به گفته وی، هم اکنون بیش از سه هزار نفر گردشگر در دهکده گردشگری پازارگاد از امکانات گردشگری دریایی و ساحلی این دهکده در حال استفاده هستند.
وی خاطرنشان ساخت: این میزان استقبال از دهکده گردشگری دریایی پازاردگاد حاکی از نیاز مبرم منطقه به وجود چنین تفرجگاهی است.
به گفته این سرمایه گذار بخش خصوصی، هم اکنون بیش از 400 نفر پرسنل آموزش دیده در حال سرویس دهی به گردشگران ورودی به این دهکده گردشگری هستند.                                                                          
وی در ادامه سخنان خود همچنین از استقرار هفت گروه هنری استان های مختلف در این دهکده گردشگری دریایی خبر داد.
صفائیان اعلام کرد: در ایام نوروز استاندار بوشهر با حضور در دهکده گردشگری پازارگاد از بخش های مختلف این دهکده دیدن کردند.
به گفته وی، این پروژه در 20 هکتار از اراضی ساحلی منطقه شیرینو در عسلویه ایجاد شده است که از زمین آن از سوی نیروی هوایی تامین شده است.
وی تاکید کرد: در طرح بزرگ گردشگری دریایی عسلویه، بخش اعظمی از المان های گردشگری دریایی دنیا به علاقه مندان ارائه خواهد شد و آنها را با معنای واقعی آرامش در ساحل و گردشگری دریایی و ساحلی به طور کامل آشنا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در ساحل این پروژه سوئیت های اقامتی لوکس ایجاد شده است، گفت: این سوئیت ها ظرفیت اقامت سه هزار نفر گردشگر را دارند.
وی یادآور شد: در این طرح گردشگری، پلاژ شنا، کلوپ های ارائه دهنده انواع ورزش های دریایی، اریکه ساحلی، لمکده ساحلی، مبلمان سحلی، شهربازی، بازارچه صنایع دستی، رستوران و ... به گردشگران خدمات مناسب و بی نظیر گردشگری را ارائه خواهند داد.
وی در ادامه گفته های خود اذعان داشت: همچنین در ایام نوروز کلوپ آموزش غواصی نیز در این طرح به گردشگران خدمات ارائه می دهد تا گردشگران بتوانند دنیای زیرآب را نیز تماشا کنند و بیش از پیش از سفر به سواحل خلیج فارس لذت برند.
این سرمایه گذار بخش خصوصی اظهار کرد: با اشاره به اینکه این پروژه ها در فاز نخست این طرح ایجاد شده است، اظهار کرد: پروژه های گردشگری دریایی و ساحلی مذکور، 30 درصد کل طرح کلان گردشگری دریایی عسلویه را تشکیل می دهد.
به گفته وی، در حال حاضر 60 فروند شناور تفریحی جهت انجام گشت های دریایی در آبهای ساحلی عسلویه در طرح بزرگ گردشگری دریایی عسلویه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی مهیا شده اند؛ همچنین دو فروند لنج بازسازی شده نیز برای ارائه خدمات گشت دریایی در این ساحل تجهیز شده است.
وی، همچنین از وجود جت اسکی، واتر جت ، هاورکراف ، سه چرخه آبی و آخرین تجهیزات تفریحات دریایی روز دنیا برای خدمات رسانی در این پروژه گردشگری دریایی خبر داد.
صفائیان با اشاره به اینکه در این مجموعه گردشگری دریایی عسلویه، خدمات غواصی در قالب چند کلوپ نیز به گردشگران علاقه مند ارائه خواهد شد، به ساخت پلاژ ویژه بانوان و آقایان در این طرح گردشگری اشاره کرد و گفت: این امکان برای بانوان فراهم شده تا در پلاژ اختصاصی خود با طراحی بسیار ویژه از شنا کردن و آفتاب گرفتن نهایت لذت را ببرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار