۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

ساحل دل‌آرام؛ دهکده گردشگری دریایی می‌شود

استاندار بوشهر گفت: 60 هکتار ساحل منطقه دل‌آرام تنگستان به دهکده گردشگری دریایی تبدیل می شود که عملیات اجرایی این طرح با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۳۱۰۲
ساحل دل‌آرام؛ دهکده گردشگری دریایی می‌شود
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی سالاری در بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از منطقه دل‌آرام با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است اظهار داشت: این استان با داشتن زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های توریستی موقعیتی ویژه برای اجرای طرح‌های گردشگری دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح دهکده گردشگری ساحلی بوشهر خاطر نشان کرد: این دهکده گردشگری در مدت یکسال طراحی و اجرایی شد که اکنون آماده بهره‌برداری گردشگران است.
استاندار بوشهر مساحت دهکده گردشگری بوشهر را 85 هکتار دانست و افزود: فاز نخست این دهکده در 14.5 هکتار اجرا شده که فضای مفرحی برای گردشگران نقاط مختلف کشور در دهکده گردشگری بوشهر تدارک دیده شده است.
دکترسالاری با اشاره به منطقه دل‌آرام بیان کرد: این منطقه دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری دارد که طرح دهکده گردشگری این منطقه با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های مختلف در دل‌آرام وجود دارد بیان کرد: در ساحل دل‌آرام زیر ساخت‌های لازم در بخش آبرسانی، برق رسانی و راه فراهم است که برای توسعه زیرساخت‌های دیگر اعتبارات لازم تخصیص یافته است.
استاندار بوشهر طول ساحل دل‌آرام را 11 کیلومتر دانست و تصریح کرد: طرح‌های گردشگری در دل‌آرام در فاصله 100 متری ساحل اجرایی می‌شود و 60 هکتار در مرحله نخست برای ایجاد دهکده گردشگری دل‌آرام اختصاص یافته است.
دکترسالاری گفت: طرح مطالعاتی در فاز نخست انجام شده و فاز دوم طرح مطالعاتی آن بزودی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار