۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

امکان بازدیدگردشگران نوروزی ازبنادر فریدون کنارونوشهر

در راستای افزایش خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی، در ایام نوروز امکان بازدید گردشگران از تاسیسات بندری بنادر فریدون کنار و نوشهر فر اهم شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۳۰۸۷
امکان بازدیدگردشگران نوروزی ازبنادر فریدون کنارونوشهر
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بخشی عظیمی از گردشگران ورودی به استان مازندران به سمت شهرستان های ساحلی حرکت کرده تا از جاذبه های گردشگری تفریحی سواحل و دریا بهره مند شوند.                  
منوچهر تاتینا تاکید کرد: بنابراین یکی از مهمترین اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مازندران در خصوص سرویس دهی به گردشگران در سواحل و دریا متمرکز شده است.                                                                                                                 
وی به اقدامات نوروزی در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران، به فعالیت ستاد خدمات سفرهای دریایی در استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: این ستاد نقش مهمی در تامین امنیت و سرویس دهی به گردشگران نوروزی در نوار ساحلی ایفا خواهد کرد.                                
تاتینا همچنین یادآور شد: در راستای افزایش خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی، در ایام نوروز امکان بازدید گردشگران از تاسیسات بندری فراهم شده است.                                                                                                                              
این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در میان بنادر استان مازندران امکان بازدید از بنادر فریدون کنار و نوشهر در ایام نوروز برای گردشگران فراهم شده است.                                                                                       
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: این اقدام شرایطی را فراهم خواهد کرد تا عموم مردم از نزدیک با چگونگی فعالیت های بندری آشنا شوند.                                                                                                            
وی بیان کرد: نوروز گذشته نیز این امکان برای گردشگران فراهم شده بود تا از تاسیسات بندری بازدید کنند که بسیار مورد استقبال آنها نیز واقع شد.
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به اینکه بازدید از بنادر فریدون کنار و نوشهر از ساعت هشت صبح تا هشت شب امکان خواهد داشت، اظهار داشت: تاکنون گردشگران زیادی در ایام نوروز از این بنادر بازدید کرده اند.                   
به گفته این مقام مسئول در استان مازندران ، تماشای اسکله های عظیم و کشتی های تجاری و باری بزرگ می تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد.
این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه یادآورشد: به این منظور راهنمایانی از کارکنان بنادر فریدون کنار و نوشهر به منظور هدایت گردشگران برای بازدید از محوطه و تاسیسات بندری این بنادر، استقرار خواهند یافت.                                          
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بیش از پیش با فرهنگ دریا و دریانوردی و تجارت دریایی آشنا شوند.                                            
وی در ادامه بیانات خود تاکید کرد: همچنین در این ایام این امکان برای گردشگران فراهم است تا از موزه بندر نوشهر نیز بازدید کنند و بیش از پیش با تاریخچه دریانوردی در آبهای مازندران آشنا شوند.                                                                                                          
به گفته تاتینا در موزه بندر نوشهر، اطلاعاتی در خصوص سفرهای دریایی و قدمت سفرهای دریایی درآبهای خزر در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت که می تواند برای آنها بسیار جذاب باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار