۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

دور جدید همکاری کشتیرانی های تایوان و تایلند

کشتیرانی Yang Ming تایوان، همکاری هایش را در راستای افزایش رقابت پذیری و کاهش هزینه ها با کشتیرانی کانتینری منطقه ای RCL تایلند گسترش می دهد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۳۰۶۰
دور جدید همکاری کشتیرانی های تایوان و تایلند به گزارش گروه بین الملل مانا، گروه حمل و نقل دریایی کشتیرانی Yang Ming تایوان و کشتیرانی کانتینری منطقه ای تایلند RCL یک یادداشت تفاهم به امضاء رساندند که به موجب آن دو کشتیرانی مذکور می توانند خطوط سرویس دهی را گسترش داده، و در نتیجه، رقابت پذیری بالا و هزینه ها را کاهش دهند.
هفتمین کشتیرانی کانتینری بزرگ آسیا Yang Ming تایوان، اعلام کرد در زمینه چارترینگ شناورها با RCL همکاری می کند و این همکاری میزان بهره وری را بالا و هزینه اجاره شناورها را کاهش می دهد، ناگفته نماند جزییات این خبر انتشار پیدا نکرد.
بر اساس گزارشات اعلام شده کشتیرانی Yang Ming تایوان, سهم 2.5 درصدی از ناوگان کشتیرانی کانتینری دنیا را به خود اختصاص داده است در حالی که RCL  تایلند سه درصد از این سهم را از آن خود کرده است.
لازم به ذکر است: دو فروند شناور در عملیات ترمینال تایوان و تایلند در زمینه تراکینگ و مبادله تجهیزات با یکدیگر همکاری می کنند که کاهش هزینه های عملیاتی را در پی خواهد داشت.
رئیس کشتیرانی Yang Ming اظهار داشت: امید می رود که بتوان از خدمات فیدر RCL برای ترانشیپ کالا نیز بهره مند شد.
این گزارش حاکی است کشتیرانی RCL در آسیا جایگاه خوبی را از نظر حمل و نقل دریایی کسب کرده  و از طریق بهره برداری از مسیرتجاری  کشور سنگاپور به عنوان مرکز ترانشیب کالا، تجارت تایلند را افزایش داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار