۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی خبر داد:

تلاش برای راه اندازی خطوط جدیدتر در سطح جهانی

رفع تحریم ها فرصت بسیار خوبی فراهم کرد تا شرکت حمل فله بتواند به طور فعالانه تری در سطح بین المللی فعالیت خود را گسترش دهد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۳۰۵۷
تلاش برای راه اندازی خطوط جدیدتر در سطح جهانی
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی در گفت وگو با خبرنگار مانا با اشاره به برنامه‌های گسترده جهت حضور فعال شرکت در عرصه بین‌المللی افزود: در این راستا در تلاش هستیم ضمن تقویت موقعیت خوب فعلی شرکت در منطقه، بار دیگر فعالیت‌های خود را در کشورهایی که به دلیل تحریم‌ها امکان تردد در بنادر آنها را نداشتیم آغاز کنیم و در سطح جهانی بار دیگر موقعیت ممتازی را برای این شرکت فراهم کنیم. 
محمد رضا قادری تصریح کرد: خوشبختانه شرکت حمل فله کشتیرانی از توان و پتانسیل بالایی از حیث نیروی‌انسانی توانمند و حرفه‌ای و همچنین ناوگان برخوردار است و این امکان برای شرکت مهیاست تا بار دیگر در میان موفق‌ترین شرکت‌های کشتیرانی به فعالیت خود ادامه دهد.
وی یکی از برنامه‌ها و اهداف جدی شرکت را توسعه فعالیت‌ها و افزایش ظرفیت جابه‌جایی کالا عنوان کرد و گفت: به همین جهت برنامه‌هایی در دست بررسی و اقدام است تا بتوانیم سهم بازار خود را افزایش دهیم.
قادری خاطرنشان کرد: تعداد بسیار بالای کشتی‌های فعال در عرصه کشتیرانی باعث فزونی عرضه بر تقاضا و در نهایت پایین آمدن شدید و بی‌سابقه نرخ‌های کرایه حمل و بر هم خوردن تعادل در صنعت حمل‌ونقل دریایی شده است. 
وی افزود: بدیهی است ما هر گونه تغییرات در عرصه بین‌الملل را به طور مداوم تحت‌نظر داشته و در زمان مناسب اقدامات لازم را جهت توسعه ناوگان ملی و افزایش توان حمل برای دستیابی به سهم بازار مناسب به عمل خواهیم آورد.
مدیر عامل شرکت حمل فله کشتیرانی یکی از مشکلات جدی این صنعت را وجود عرضه مازاد بر نیاز کشتی‌ها در عرصه حمل‌ونقل و عدم وجود محمولات کافی جهت حمل‌ونقل در عرصه بین‌الملل ذکر کرد و گفت: طی ماه‌های اخیر شاهد پایین‌ترین سطح درآمدها برای کشتیرانی‌ها در سطح جهان بوده‌ایم که در مجموع حکایت از وضعیت نامناسب اقتصاد جهانی دارد. 
وی اظهار داشت: وجود تحریم‌ها باعث شد حضور فعالانه شرکت به طور قابل توجهی تحت تأثیر این تحریم‌ها قرار گیرد و متأسفانه بخشی از سهم بازار ما در سطح جهانی از دست برود.
قادری با بیان اینکه برای برگرداندن سهم بازار عرصه حمل‌ونقل بین‌الملل تلاش زیادی لازم است افزود: دفاتر منطقه‌ای در شرف بازگشایی است و همگی فعالانه در ارتقا جایگاه شرکت تلاش خود را مصروف خواهیم داشت. 
وی گفت: در حال حاضر تماس‌ها و مذاکرات با شرکت‌هایی که قبل از تحریم با آنها همکاری داشتیم آغاز شده و در تلاش هستیم با راه‌اندازی خطوط جدیدتر در سطح جهانی فعالیت خود را گسترش دهیم. 
برچسب ها: حمل فله
ارسال نظرات
آخرین اخبار