۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

اعلام برنامه سفر کشتی‏های ناوگان کشتیرانی دریای خزر

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: به منظورحمل محمولات صادراتی صادرکنندگان کالا، سفرهای خطوط منظم کشتی‏های کشتیرانی دریای خزر از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه انجام می‏ شود.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۰۰۲
اعلام برنامه سفر کشتی‏های ناوگان کشتیرانی دریای خزر مهندس علی اکبر غنجی درگفتگو با مانا افزود: در این برنامه ازمجموعه 23 فروند کشتی های ملکی کشتیرانی دریای خزر 14 فروند آن درغالب سفرهای خطوط منظم صادراتی جهت حمایت از صادرکنندگان و تولید کنندگان ایرانی برای حضور آسان در بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر استفاده می شود.
وی هچنین درباره مبداء حرکت این کشتی ها گفت: : مبداء حرکت این کشتی ها از بنادر انزلی، آستارا، نوشهر و امیرآباد به مقصد بنادر آکتائو، آستاراخان، ماخاچ کالا، باکو و ترکمن باشی است.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با اشاره به امکان تغییر تاریخ ورود کشتی‏ها به بنادر مبداء و مقصد با توجه به وضعیت هوا و دریا خاطر نشان کرد: تاریخ ورود کشتی‏ها به بنادر مبداء و مقصد با توجه به وضعیت هوا و دریا تا پنج روز قابل تغییر است و در صورت وجود کالای صادراتی به میزان حداقل 2000 تن، کشتی مناسب به منظور بارگیری معرفی می‏ شود. به گفته غنجی سفارش حمل و انعقاد قرارداد ده روز قبل از شروع بارگیری کشتی ضروری است.
وی همچنین افزود : 9 فروند دیگر ازکشتی های این شرکت بصورت سفرهای آزاد جهت کریدور شمال ـ جنوب از بنادرشمالی به کشورهای حوزه CISتخصیص داده می شود
ارسال نظرات

نظرات کاربران

ضرابی Iran, Islamic Republic of ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
0
0
بسمه تعالی
مهمترین انتظار مخاطبین ( مشتریان / همکاران ) از شرکت های گروه اطلاع رسانی مستمر و دقیق و حتی شرح نقاط قوت و ضعف ایشان بوده و می باشد ، ضمن قدردانی از استمرار , پیشتازی این رویه در شرکت کشتیرانی دریای خزر ، پیشنهاد می شود سایر شرکت های گروه نیز با اقدام مشابه مشتریان / همکاران را از روند زحماتشان مطلع نمایند.
ان شاءالله با تلاش جدی کلیه همکاران گروه ، در آینده ای بسیار نزدیک شاهد فعالیت جدی تر شناورهای ناوگان همیشه سربلند گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان باشیم.
آخرین اخبار