۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

سود کشتیرانی CAM CGM فرانسه کاهش یافت

سود شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه در سال 2015 سه درصد کاهش را تجربه کرد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۶۰۸۷۳
سود کشتیرانی CAM CGM فرانسه کاهش یافت
به گزارش گروه بین الملل مانا، سومین شرکت کشتیرانی برتر دنیا درآمد خالص این شرکت در سال 2015 را 567 میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به رقم 584 میلیون دلار در سال 2014 کاهش را نشان می دهد.
براساس این گزارش،  درآمد کل این شرکت نیز از 6.4 درصد افزایش در سال 2014 به 6.3 درصد افزایش در سال 2015 رسید که نشانگر کاهش سود این شرکت است و این در حالیست که میزان حجم جابه جا شده در این شرکت افزایش داشت. دلیل این تناقض از سوی این شرکت کرایه های پایین حمل در سال 2015 عنوان شده است.
رادولف سعد، معاون ارشد این شرکت در خصوص عملکرد CAM CGM  در سال 2015 اظهار داشت: علیرغم مشکلات موجود در عرصه حمل و نقل سوددهی این شرکت مرهون تلاشهای این گروه و ایجاد تطابق میان ظرفیت ناوگان و مدل تجارت این شرکت است.
وی در ادامه افزود: شرکت CMA CGM سال خوبی را به دلیل کرایه های پایین آغاز نکرد. حجم جا به جایی دراین شرکت با 6.3 درصد افزایش به 13 میلیون TEU رسید که یکی از دلایل آن پیوستن به توافقنامه های بین المللی و اشتراک گذاری کشتیها عنوان شده است.
مقامات این شرکت همچنین به سوددهی بیشتر در سال جاری چشم امید دوخته اند.
پیش ازاین شاهد ادغام این شرکت با شرکت NOL سنگاپور به مبلغ 2.4 میلیارد دلار هستیم که بزرگترین ادغام این شرکت محسوب می شود و این شرکت را به رقیب خود یعنی کشتیرانی مرسک نزدیکتر می کند.
برچسب ها: CMA CGM
ارسال نظرات
آخرین اخبار