۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

خدمات رسانی 60 قایق و دو لنج تفریحی در عسلویه

در ایام نوروز در ساحل گردشگری دریایی عسلویه، 60 فروند شناور تفریحی به همراه دو فروند لنج تفریحی، برگزاری گشت های دریایی را به عهده دارند.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۸۵۶
خدمات رسانی 60 قایق و دو لنج تفریحی در عسلویهمشاور و مجری پروژه طرح بزرگ گردشگری دریایی عسلویه به خبرنگار مانا گفت: در حال حاضر 60 فروند شناور تفریحی با گشت های دریایی در آبهای ساحلی عسلویه مشغول خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
حمید سلیمانی مقام در ادامه گفته های خود یادآور شد: همچنین دو فروند لنج بازسازی شده نیز برای ارائه خدمات گشت دریایی در این ساحل تجهیز شده است.
وی همچنین از وجود جت اسکی، واتر جت ، هاورکرافت ، سه چرخه آبی و آخرین تجهیزات تفریحات دریایی روز دنیا برای خدمات رسانی در این پروژه گردشگری دریایی خبر داد.                                            
به گفته وی، در این مجموعه گردشگری دریایی عسلویه، خدمات غواصی در قالب چند کلوپ نیز به گردشگران علاقه مند ارائه می شود.
وی همچنین در ادامه گفته های خود به ساخت پلاژ ویژه بانوان و آقایان در این طرح گردشگری اشاره کرد و گفت: این امکان برای بانوان فراهم شده تا در پلاژ اختصاصی خود با طراحی بسیار ویژه از شنا کردن و آفتاب گرفتن نهایت لذت را ببرند.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی تصریح کرد: پلاژ بانوان به شکل قلعه ایجاد شده است و کف آن کاملاً چوبی است.
وی یادآور شد: تمام المان های به کار رفته در ایجاد امکانات گردشگری ساحلی و دریایی مجموعه گردشگری دریایی عسلویه طبیعی و از چوب استفاده شده است.                                                                                                                                 
وی در ادامه اذعان داشت: تمام نیروهای به کار گرفته در مجموعه بزرگ گردشگری دریایی عسلویه، آموزش دیده و حرفه ای در امور مرتبط با خدمات دهی به گردشگران هستند.                                                                                   
وی یادآور شد: پوشش تمام کادر خدمات رسانی در این مجموعه بسیار زیبا و شکیل و در شان این مجموعه گردشگری دریایی لوکس جنوب کشور است.
سلیمانی مقام همچنین به نورپردازی ویژه انجام شده در این مجموعه گردشگری اشاره کرد و گفت: این نوع نورپردازی برای نخستین بار است که در سواحل کشور انجام می شود.                                                                              
وی در خصوص رستوران این مجموعه ساحلی اظهار داشت: غذا به صورت سرو سرویس در این مجموعه ارائه می شود و این امکان برای گردشگران وجود دارد که در هر نقطه ای از مجموعه نسبت به سرو غذای خود بپردازند.
مشاور و مجری پروژه طرح بزرگ گردشگری دریایی عسلویه در ادامه بیانات خود اذعان داشت: اریکه ساحلی و لمکده ساحلی ایجاد شده در این مجموعه به گونه ای است که به طور کامل حریم خصوصی افراد حفاظت خواهد شد.
وی یادآور شد: حریم ها در این مجموعه گردشگری به وسیله دیوار مجزا نشده است بلکه با استفاده از برگ نخل و فانوس، فضاهای مجزا به وجود آمده است.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی عنوان کرد: همچنین ایجاد فضایی مشخص برای نگهداری از کودکان با ارائه انواع سرگرمی ها را در ساحل این مجموعه بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: به این ترتیب این امکان برای خانواده ها فراهم خواهد شد تا با آسودگی بتوانند به تفریح بپردازند.
سلیمانی مقام تاکید کرد: همچنین در این مجموعه تفریحی، شهربازی ایجاد شده است که تمام دستگاه های آن از کشورهای اروپایی خریداری شده است.
وی به ایجاد گذر آثار هنری در این مجموعه تفریحی ساحلی و دریایی اشاره کرد و گفت: در این گذر صنایع دستی مربوط به جنوب کشور به گردشگران ارائه خواهد شد.                                                                                                                                    
وی تاکید کرد: در ایام نوروز از اقوام مختلف دعوت شده تا با برپایی سیاه چادر در این مجموعه ، فضایی متفاوت و لذت بخشی را برای گردشگران به وجود آورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار