۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

دریای عمان طوفانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود، علاوه بر آن رگبار و رعد و برق نیز در دریای عمان شدید خواهد گرفت.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۰۸۳۰
دریای عمان طوفانی شدمحمدرضا امیرمرادی به مانا گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از عصر روز دوشنبه در استان به تدریج افزایش ابر صورت گرفته که این مقوله بارش باران و تگرگ را در استان به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: طی هفته جاری به تناوب در سطح استان رگبار باران به همراه تگرگ، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود که بارش های پیش رو آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های جنوب استان را در بر خواهد داشت لذا می طلبد تا هم استانی ها نکاتی لازم در این خصوص را رعایت کنند.
امیرمرادی خاطرنشان کرد: از امروز روز دوشنبه لغایت پنج شنبه هفته جاری به دلیل قویتر شدن هسته های بارشی در برخی نقاط نواحی شمالی، مرکزی، نیمه جنوبی استان و سواحل رگبار شدید باران، رعد و برق، تند باد شدید و بارش تگرگ را شاهد خواهیم بود.
وی اذعان کرد: طی این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، پر آب شدن مسیلها و طغیان رودخانه های فصلی صورت می گیرد که این مقوله اختلال در تردد جاده ای و ایجاد ترافیک شهری را در بر خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار