۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

جشنواره مجسمه شنی در ساحل بوشهر برگزار شد

جشنواره ترسیم نقشه و مجسمه های شنی به مناسبت روز بوشهر در ساحل بندر بوشهر با حضور دانش آموزان مقطع متوسط اول برگزار شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۰۸۲۳
جشنواره مجسمه شنی در ساحل بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در آئین برگزاری جشنواره مجسمه شنی در ساحل خلیج فارس بوشهردبیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت: دانش آموزان 21 مدرسه شهرستان بوشهر دراین جشنواره درقالب گروه های سه نفره با یکدیگر رقابت کردند.
عبدالکریم محمودی افزود: طبق فراخوان در مدارس متوسطه اول 23 مدرسه دخترانه و پسرانه شهرستان برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند که در نهایت پنج گروه برتر معرفی و تجلیل شدند.
وی اضافه کرد: نخستین بار است که از فضای طبیعی برای تدریس بهره گیری می شود و این موجب نشاط، شادابی و انگیزه دانش آموزان شد.
دبیر اجرایی جشنواره ترسیم نقشه و مجسمه های شنی بوشهر با بیان اینکه پنج گروه حائز رتبه های برتر شدند بیان کرد: به هر کدام از گروه ها یک تندیس و به هر دانش آموز از گروه های منتخب نیز کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.
محمودی با اشاره به اینکه در جشنواره ترسیم نقشه و مجسمه شنی روی ماسه های ساحل بیش 63 دانش آموز حضور داشتند افزود: دانش آموزان همه گروه های شرکت کننده اثرهای زیبایی را خلق کردند که مقرر شد در روزهای آینده با لوح تقدیر از آنها تجلیل شود.
وی گفت: آثار دانش آموزان در کنار زمین فوتبال ساحلی شهر در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار