۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران:

ایمنی سفرهای دریایی در اولویت است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : مهم ترین اقدامات برای نوروز 95 جلوگیری از بروز سانحه و یا امداد رسانی در زمان بروزحادثه در بنادر مازندران است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۰۷۶۴
ایمنی سفرهای دریایی در اولویت است منوچهر تاتینا در گفتگو با خبرنگار مانا؛ با اشاره به هماهنگی با سازمان های مربوطه گفت : اداره بنادرو دریانوردی استان مازندران برای هماهنگی های لازم با استانداری، نیروی انتظامی، دریا بانی، هلال احمر، جلسات مشترکی را برگزار کرد تا چرایی بروز سوانح در این سفرها بررسی شود و برنامه ریزی های مربوطه صورت گیرد.
وی افزود: سعی شده است به گروههای که در این حوزه فعالیت دارند همچون قایقرانان، آموزش های لازم داده شود تا هنگام بروز حادثه بتوانند به بهترین نحو مدیریت بحران کنند.
وی با اشاره به مرکز ثقل این اتفاقات خاطر نشان کرد: این حوادث بطور معمول در بابلسر، خزر آباد ، رامسر و نوشهر رخ می دهد اما نقطه ثقل این اتفاقات در بابلسر است بنابراین تیمها گشتی بنادر بطور مداوم درحال گشت زنی هستند، همچنین در این راستا در صورت تعرض به سواحل درایام تعطیل گشت های ساحلی بنادر وارد عمل می شوند .
شایان ذکر است درنوروز 95 تمرکز اصلی اداره بنادر و دریانوردی مازندران بر ایمنی دریا است و همچنین مهم ترین اقدامات برای نوروز 95 جلوگیری از بروز سانحه و یا امداد رسانی در زمان بروزحادثه در بنادر مازندران است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار