۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

پیش بینی سفرهای دریایی در نوروز 95 توسط 4 میلیون نفر

رئیس اتحادیه شرکت های حمل و نقل دریایی بار و مسافر از پیش بینی انجام سفرهای دریایی در نوروز 95 برای حداقل چهار میلیون نفر مسافر خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۷۵۴
پیش بینی سفرهای دریایی در نوروز 95 توسط 4 میلیون نفر احمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: از هم اکنون پیش بینی ها برای استقبال از گردشگران نوروزی آغاز شده است.
رئیس اتحادیه شرکت های حمل و نقل دریایی بار و مسافر اذعان داشت: هرساله در ایام نوروز بخش زیادی از مسافران نوروزی به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی حاکم بر نوار ساحلی و جزایر جنوب کشور به این مناطق سفر می کنند.                                                                          
وی با تاکید بر رونق سفرهای دریایی در آبهای جنوبی کشور در ایام نوروز بیان کرد: پیش بینی می شود نوروز 95 نیز شاهد رونق مناسب گردشگری دریایی در جنوب باشیم.                                                                                                                                 
وی در ادامه سخنان خود همچنین از پیش بینی افزایش نسبی سفرهای دریایی جنوب کشور در نوروز 95 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: انتظار می رود سفرهای دریایی در نوروز حداقل برای چهار میلیون نفر مسافر صورت گیرد.                      
این مقام مسئول در اتحادیه شرکت های حمل و نقل دریایی بار و مسافر اظهار داشت: پرتردد ترین مسیر مسافرت های دریایی همواره در ایام نوروز و طول سال در مسیر بندر عباس- قشم صورت می گیرد.                                                                                                           
هاشمی در ادامه گفته های خود خاطرنشان ساخت: تمام تدابیر لازم برای تامین شناورهای کافی در این مسیر و سایر مسیرهای دریایی اندیشیده شده است.
وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر تمام شناورهای مسافری فعال در آبهای جنوبی کشور از تمام استانداردهای لازم برای تردد برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه این شناورهای مسافری مدرن هستند، خاطرنشان ساخت: موارد ایمنی لحاظ شده در این شناورها کاملاً مورد اطمینان سازمان بنادر و دریانوردی است.                                                                                       
رئیس اتحادیه شرکت های حمل و نقل دریایی بار و مسافر یادآور شد: شناورهای مسافربری فعال در آبهای جنوبی کشور، بهترین خدمات را به مسافران ارائه می دهند.                                                                          
به گفته وی، شناورهای مسافری در ایام نوروز در مسیرهای بندرعباس- قشم، بندر عباس – هرمز، بندر لنگه، کیش، بندر چارک- کیش و بوشهر – خارگ به مسافران خدمات خواهند داد.                                                          
هاشمی در ادامه گفته های خود تاکید کرد: نظارت سازمان بنادر و دریانوردی بر عملکرد تمام شناورهای مسافری فعال در این مسیر همواره و به ویژه در ایام نوروز انجام خواهد شد.
وی در خصوص فعالیت شناورهای مسافری فعال در مسیر بندر لنگه به جزیره ابوموسی گفت: شناور فعال در این مسیر از سوی استان تعبیه شده است و فعالیت و عملکرد آن زیر نظر اتحادیه شرکت های حمل و نقل دریایی بار و مسافر قرار ندارد.
رئیس اتحادیه شرکت های حمل و نقل دریایی بار و مسافر در ادامه بیانات خود به فروش الکترونیکی بلیت شناورهای مسافری در مسیر بندر عباس – قشم اشاره کرد و گفت: به زودی این امکان در مسیر قشم – بندر عباس نیز لحاظ خواهد شد.
وی اذعان داشت: همچنین امکان فروش بلیت اینترنتی نیز در مسیر بندر عباس – قشم فراهم شده است که این امر در رونق سفرهای دریایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
به گفته هاشمی، به زودی بلیت تمام شناورهای مسافربری فعال در جنوب کشور به صورت الکترونیکی به مسافران عرضه خواهد شد.
وی در ادامه گفته های خود تصریح کرد: به این ترتیب با فروش الکترونیکی و اینترنتی بلیت شناورها با کاهش صرف زمان برای خرید بلیت شاهد افزایش رضایت مندی مسافران و به دنبال آن رونق و توسعه بیشتر سیستم حمل و نقل دریایی مسافری خواهیم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار