۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به دنبال جایگاه اولیه خود در بنادرهستیم

مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه گفت: این شرکت به دنبال جایگاه اولیه خود در بنادر است و تمام تلاش خود را برای شرکت در تمامی مناقصات داخلی و منطقه ای بنادر انجام می دهد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۰۵۱۲
به دنبال جایگاه اولیه خود در بنادرهستیم
مهدی اعتصام در گفتگو با خبرنگارمانا؛ با اشاره به شروع دوران پسا تحریم و ایجاد زمینه های مناسب در حوزه بندری گفت: با توجه به اینکه در دوران پسا تحریم زمینه های مناسبی برای فعالیت در بنادر فراهم شده است به دنبال بازگشت به جایگاه اولیه خود در بنادر هستیم و تمام تلاش ما اینست که بتوانیم در تمامی مناقصات بنادرازجمله مناقصات داخلی و منطقه ای شرکت کنیم 
وی افزود: همچنین در راستای رفع تحریم با استفاده از کارشناسان و وکلا مجرب حقوق بین الملل پیگیر هستیم، تا سریعترمشکل رفع تحریم تایدواترحل شود .
مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای دوران پسا تحریم گفت: از مهم ترین برنامه های این شرکت بازگشت تایدواتر به موقعیت قبلی خود در تمامی بنادر کشور وتوسعه فعالیت های دریایی و ارائه خدمات پشتیبانی به پروژه های نفت و گاز و اجرای پروژه ها سالویج و لایروبی است. 
اعتصام دراین باره افزود: درحال حاضرعلاوه برانجام اقدامات توسعه ای در بنادر، مطالعاتی برای حضور در عراق صورت گرفته است، از سوی دیگر با مساعدت و همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و ابلاغ تعدادی از طرح های توسعه ای سرمایه گذاری در بنادر شمال و جنوب، فعالیتهای اجرای آن طرح را آغاز کرده ایم .
وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده با سرمایه گذاران خارجی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران کشورهای خارجی آمادگی خود را برای همکارهای دوجانبه اعلام کردند که امیدواریم با لغو تحریم و حل مشکلات تایدواتر ، این مذاکرات به نتیجه برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار