۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

کشتیرانی CMA CGM فرانسه به کمک اقتصاد آمریکا آمد

کشتی بنجامین فرانکلین CMA CGM با ظرفیت 17هزار و هشتصد TEU در بندر لس آنجلس پهلو گرفت و با استقبال گرم مقامات سیاسی و مدیران این بندر رو به رو شد.ناگفته نماند این بزرگترین کشتی کانتینری است که تاکنون در بندر مذکور پهلو گرفته است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۰۲۱۹
کشتیرانی CMA CGM فرانسه به کمک اقتصاد آمریکا آمد
به گزارش گروه بین الملل مانا، یکی از مقامات حاضرخاطرنشان کرد:این فقط یک خبر خوب برای بندر لس آنجلس نیست بلکه نویده دهنده ای برای پیشرفت کل اقتصاد آمریکا است، نکته مهم این است که شهرت بنادر آمریکا در سایه مسائلی مانند بی نظمی وتاخیر در پهلوگیری و بارگیری در اواخر سال 2014 و اوایل سال 2015 و اجبار کشتی ها به پهلوگیری در بیرون از بنادر تا تعیین تکلیف نهایی، به زیر سوال رفته بود.
از طرف دیگر زمان زیادی برای احیای اعتبار قبلی این بنادر نیز وجود نداشت  واین اتفاق توانست این مسیر را هموار سازد. 
CMA CGM هم در مقابل از آمادگی شرکت اش برای همکاری با آمریکا و کمک به اقتصاد این کشور خبر داد.
"جکیوس سدی" مدیر اجرایی گروه CMA CGM همچنین از تصمیم اش مبنی بر پهلو گیری کشتی کانتینری با ظرفیت 18 هزار TEU در آینده ای نزدیک خبرداد و در ادامه براین مسئله تاکید کرد: این اقدام در مسیر نشان دادن وفاداری CMA CGM نسبت به اقتصاد آمریکا و تلاش کشتیرانی فرانسه برای افزایش سهم این کشور در بازارهای فرانسه، انجام می پذیرد.
در آخر باید به این نکته اشاره کرد: مقامات بنادر ساحل غربی آمریکا در حال افزایش تعداد جرثقیل ها هستند تا بتوانند در زمان پهلو گیری دوباره کشتی بنجامین فرانکلین CMA CGM آمادگی لازم را داشته باشند.
برچسب ها: بنادر آمریکا
ارسال نظرات
آخرین اخبار