۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

طرح ایجاد بندر خشک در همدان بررسی می شود

سرپرست معاونت اقتصادی همدان گفت: ایجاد بندر خشک در استان همدان از نظر حمل و نقل، جابجایی کالا ، انباری داری و هزینه گمرکی به صرفه است و برای این استان ارزش افزوده تولید می کند .
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۰۱۴۷
طرح ایجاد بندر خشک در همدان بررسی می شود
احمد فضلعلی در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه چندی پیش استاندارهمدان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این استان به مدیران اقتصادی طرح راه اندازی بندر خشک در همدان را پیشنهاد داد گفت: مسئولین اقتصادی ازاین طرح استقبال کرده و بررسی و مطالعه این طرح را در دستور کار خود قرار دادند. 
سرپرست معاونت اقتصادی استاندارهمدان خاطر نشان کرد: از دیر باز استان همدان به عنوان بارانداز کالا شناخته شده است و کالاهای که وارد کشور می شوند در این استان، انبار و از این منطقه ترخیص خواهند شد لذا این منطقه به یک مرکز تخلیه و تحویل کالا تبدیل شده است.
فضلعلی با تاکید بر اینکه این طرح ارزش افزوده ای برای استان خواهد آورد اظهارکرد: ایجاد بندر خشک در استان همدان از نظر حمل و نقل، جابجایی کالا ، انباری داری و هزینه گمرکی به صرفه است و برای این استان ارزش افزوده تولید می کند.
وی با اشاره به اینکه مزایای این طرح بر معایب آن برتری دارد گفت: اجرایی شدن این طرح می تواند سبب جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و افزایش صادرات از این استان شود.
برچسب ها: بندر خشک
ارسال نظرات
آخرین اخبار