۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

هرمزگان نیازمند تهیه اطلس دریایی است

دبیر ستاد توسعه فناوری صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر تهیه اطلس توانمندی‌های دریایی بر اساس نیازهای مراکز رشد و پارک علم و فناوری تاکید کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۰۰۷۳
هرمزگان نیازمند تهیه اطلس دریایی استبه گزارش مانا، محمد سعید سیف در نشست مشترک با واحدهای فناوری مراکز رشد پارک علم و فناوری هرمزگان با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های دریایی حمایت ویژه می‌کند، اظهار کرد: استان هرمزگان با توجه به توانمندی در حوزه دریایی نیازمند تهیه اطلس دریایی است.
وی با اشاره به کتابچه و راهنمای مختلف از بخش‌های گوناگون هرمزگان از جمله گردشگری، افزود: این کتابها استفاده خاص خود را دارد و متناسب با جامعه هدف تهیه‌کننده، آماده شده و دیدگاه‌های مراکز رشد و پارک علم و فناوری در آنها لحاظ نشده، از این رو باید اطلس ویژه مراکز رشد و پارک در حوزه دریایی تهیه شود.
دبیر ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین گفت: هرمزگان برای اینکه بتواند مسیر پیشرفت دریایی خود را با برنامه مشخص ادامه دهد نیاز به تهیه طرح جامع توسعه دریایی دارد.
سیف ادامه داد: این کار می‌تواند توسط مسئولان هرمزگان انجام شود تا مسئولان بدانند این استان طی چند سال آینده در زمینه دریا باید به چه نقطه‌ای برسد.
دبیر ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخصوص پیشنهاد راه اندازی آزمایشگاه دریایی نیز گفت: برای این منظور هزینه ای پرداخت نمی شود ولی راه اندازی شبکه آزمایشگاه های دریایی مورد حمایت قرار می گیرد.
برچسب ها: اطلس هرمزگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار