۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
استاندار سیستان:

ایران از سواحل خود نتوانسته استفاده لازم را ببرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وجود چند کیلومتر ساحل دریا برای هر کشوری سرمایه ملی به حساب می آید اما ایران از پنج هزار و 700 کیلومتر ساحل خود نتوانسته استفاده لازم را انجام دهد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۹۰۷۱
ایران از سواحل خود نتوانسته استفاده لازم را ببرد

به گزارش مانا، علی اوسط هاشمی در کارگاه آموزشی آلودگی های دریایی و روش های کنترل آن در چابهار گفت: بهره برداری از دریا باید آگاهانه و مبتنی بر اصول علمی باشد تا به محیط زیست دریایی آسیبی نرسد.
وی بیان کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی می تواند نقش مثبتی را در عملکرد مدیران منطقه ای در رابطه با محیط زیست ایفا کند.
وی تاکید کرد: سواحل مکران و دریای عمان اهمیت زیادی برای ایران اسلامی دارد و همه باید برای جلوگیری از آلودگی آن تلاش کنند و راهکارهای لازم برای کنترل آلودگی های زیست محیطی را به قشرهای مختلف آموزش دهند.
استاندار گفت: سازمان های غیردولتی باید توسط محیط زیست و فرمانداران شکل گیرد تا از آسیب رسیدن بیشتر به سواحل جنوب استان جلوگیری کنند.
هاشمی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی ها و کمبود نزولات جوی در کشور، آینده از آن استان سیستان و بلوچستان خواهد بود زیرا به آب های آزاد و دریای عمان متصل است.
وی بیان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیش از 300 هزار نفر در 29 سونامی اتفاق افتاده در کشور کشته شدند که این زنگ خطری برای ایران اسلامی است.

برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار