۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

ورود بالغ بر یک میلیون گردشگر به کیش/ساماندهی اسکله های کیش برای ورود گردشگران

از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیون و 100 هزار نفر گردشگر به جزیره کیش وارد شده اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته حاکی از رشد توریسم جزیره است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۸۸۹۳
ورود بالغ بر یک میلیون گردشگر به کیش/ساماندهی اسکله های کیش برای ورود گردشگرانمعاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: گردشگری جزیره کیش هم اکنون روند صعودی را طی می کند.
محمد محب خدایی افزود: در شرایطی که گردشگری داخلی هم اکنون در کشور دچار رکود شده است و اکثر مقاصد گردشگری کشور با رشد منفی صنعت گردشگری همراه شده اند اما جزیره کیش از ابتدای سال جاری تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش نرخ رشد گردشگری همراه بوده است.
وی اذعان داشت: بر اساس آخرین آمار اخذ شده از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیون و 100 هزار نفر گردشگر به جزیره کیش سفر کرده اند.
به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش، علاوه بر گردشگران داخلی، گردشگران خارجی نیز یکی از مقاصد سفر خود را این جزیره زیبا قرار داده اند.                                                                                                                 
خدایی بیان کرد: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی روز به روز میزان ورود گردشگران به جزیره کیش افزایش می یابد به طوری که انتظار می رود از بهمن ماه تا نوروز میزان ورود گردشگران به جزیره کیش به اوج خود برسد.                             
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به تعطیلات پیش رو اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود در این ایام شاهد ورود حجم قابل توجهی گردشگر به جزیره کیش باشیم.                                                                                                                                                                    
وی اظهار داشت: در این راستا مقدمات لازم جهت پذیرایی و استقبال مناسب از گردشگران ورودی به جزیره فراهم شده است.
خدایی همچنین از عدم افزایش نرخ واحدهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی جزیره در سال جاری خبر داد و گفت: این عامل مهمی در جذب گردشگران ورودی به جزیره محسوب می شود.
وی اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد کیش بر عملکرد و چگونگی خدمات رسانی تمام واحدهای پذیرایی، اقامتی و تفریحی جزیره نظارت خواهد داشت.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه بخش زیادی از گردشگران ورودی به جزیره از طریق سفرهای دریایی و با خودروهای شخصی وارد جزیره می شوند، متذکر شد: جهت سرویس دهی مناسب به این گردشگران، اسکله های مسافری جزیره ساماندهی شده اند.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: گردشگران ورودی به جزیره می توانند از تمام امکانات تفریحی موجود بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه گردشگری دریایی بخش مهمی از صنعت توریسم جزیره را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: در جزیره کیش امکان انجام اکثر ورزشهای آبی و تفریحات دریایی برای گردشگران مهیا شده است.
خدایی با بیان اینکه غواصی یکی از محبوب ترین تفریحات دریایی برای گردشگران ورودی به جزیره تبدیل شده است، عنوان کرد: در حال حاضر چندین کلوپ غواصی فعال در جزیره با بالاترین سطح کیفی به گردشگران خدمات ارائه می دهند.
وی همچنین از فعالیت چندین کلوپ تفریحات دریایی در جزیره خبر داد و گفت: در این کلوپ های دریایی انواع تفریحات و ورزش های آبی به بهترین نحو ممکن به گردشگران ارائه می شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: همچنین برگزاری گشت های دریایی توسط کشتی های تفریحی در اطراف جزیره یکی دیگر از تفریحات اصلی برای گردشگران ورودی به جزیره است.
وی بیان کرد: علاوه بر گشت در اطراف جزیره، تورهای دریایی یک روزه به جزایر نزدیک کیش از جمله هندورابی برگزار می شود.
خدایی با بیان اینکه جزیره هندورابی از بکرترین جزایر خلیج فارس محسوب می شود، خاطرنشان ساخت: هم اکنون گردشگران زیادی از مقصد کیش به این جزیره سفر می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار