۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

تقویت خدمات حمل و نقل کانتینری در بندر امام

محوطه لجستیکی خدمات کانتینری با مشارکت بخش خصوصی و به منظور ارائه مطلوب تر خدمات حمل و نقل کانتینری به مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) راه اندازی شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۷۰۱
تقویت خدمات حمل و نقل کانتینری در بندر امام

به گزارش مانا، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به اهمیت حمل و نقل کانتینری به عنوان یکی از شیوه های متداول حمل و نقل کالا در بنادر پیشرفته جهان افزود: با توجه به کیفیت بالای این نوع حمل و نقل و با هدف بسط و ترویج این شیوه بین صاحبان کالا و بازرگانان و ترغیب بیشتر آنان برای بهره گیری از این نوع حمل و نقل، محوطه جدید لجستیکی و نگهداری کانتینرهای خالی با راهبری شرکت خصوصی فعال در این حوزه، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
گرایلو در ادامه افزود: با راه اندازی این محوطه جدید لجستیکی انتظار می رود ضمن توسعه عملیات کانتینری در این مجتمع بزرگ بندری، زمینه مساعدتری برای جذب خطوط کانتینری جدید و ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی به مشتریان فراهم  شود.
وی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های بندری اظهار داشت: به این منظور کارشناسان امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن انجام مذاکرات و پیگیری های مستمر توسط دستگاه نظارت به منظور ترغیب و تشویق صاحبان کالاهای کانتینری، موفق شدند  شرایط عملیاتی و ستادی لازم را برای راه اندازی این امکان جدید فراهم آورند.
معاون دریایی و بندری این اداره کل تصریح کرد: در اولین گام برای فعال سازی محوطه لجستیکی خدمات کانتینری، پس از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل کانتینر، تعداد 450 دستگاه کانتینر در محوطه لجستیکی مذکور تخلیه وصفافی  شده و آماده خدمات رسانی در این خصوص شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار