۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

اولین محموله کانتینری ترانشیپی به بندر لنگه رسید

اولین محموله کانتینری ترانشیپی عصر دیروز از بندر شهید رجایی به اسکله اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۸۶۱۴
اولین محموله کانتینری ترانشیپی به بندر لنگه رسیدبه گزارش مانا، مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر بیان کرد: پس از رایزنی های مستمر و جلسات متعدد با صاحبان کالا و سرمایه گذاران در بخش کانتینر ، فصل جدید ورود کانتینر به بندر لنگه با حضور لندینگ کرافت پاسارگاد 14 حاوی کانتینرهای ترانشیپی از بندر شهید رجایی آغاز شد.
محمود صابری افزود : این کانتینرها که در سایزهای 20 و 40 فوت و به تعداد" 17 تی ای یو" در بارانداز بندرلنگه تخلیه شد در مجموع حاوی 308 تن انواع لوازم یدکی خودرو و قطعات جانبی ماشین آلات سبک و سنگین بود.
مدیر بنادر غرب استان هرمزگان کانتینری کردن عملیات تخلیه و بارگیری کالا را از اهداف مهم بندر لنگه برشمرد و گفت : حرکت رو به رشد اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در سالهای اخیر و نیل به توسعه در بخش های مختلف بویژه در فرآیند تخلیه و بارگیری و افزایش این مهم،لزوم حرکت به سوی کانتینری کردن روند تخلیه و بارگیری را پیشتر مشخص کرده است و ما در تلاش هستیم تا با جذب سرمایه گذاران در این بخش و دعوت از تجار و صاحبان کالا،این روند را تسریع بدهیم.
گفتنی است عبارت ترانشیپ به انتقال کالا از یک وسیله نقلیه به وسیله دیگر اطلاق می شود و در این نوع حمل و نقل،جریان انتقال غالبا با تخلیه و بارگیری مجدد همراه است و به دو شکل انتقال مستقیم و انتقال غیر مستقیم صورت می گیرد.
برچسب ها: لنگه
ارسال نظرات
آخرین اخبار