۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

عملیات امداد و نجات 22 حادثه دریایی در سیستان

مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 527عملیات امداد ونجات از طریق جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است که از این تعداد 22 حادثه دریایی و ساحلی بوده است.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۸۵۵۸
عملیات امداد و نجات 22 حادثه دریایی در سیستان

به گزارش مانا، رسول راشکی با بیان این مطلب بیان کرد: همچنین طی همین مدت 11 مورد عملیات نجات سیل و آبگرفتی نیز در استان انجام شده است.
وی افزود: هلال احمر استان تیم های غواصی را برای عملیات های امدادی آموزش داده و این افراد بطور تخصصی در حال حاضر در سواحل دریای عمان فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم و ساحل نشینان نیز با تیم های امدادی دریایی برای بهتر انجام شدن عملیات ها بسیار موثر است.
راشکی در ادامه به کلیات عملیات های امدادی استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از 527 حادثه اتفاق افتاده در استان 310حادثه جاده ای، 123مورد حضوری، 22حادثه دریایی وساحلی، 11مورد سیل و آبگرفتگی، 4مورد زلزله، 4موردآتش سوزی جنگل و مرتع و همچنین یک مورد ریزش آوار بوده است.
وی با اشاره به اینکه 720تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر به صحنه حادثه اعزام شده اند خاطرنشان کرد: 3هزار و365نیرو عملیاتی برای کمک به آسیب دیدگان این حوادث حضور داشته اند.
راشکی بیان کرد: مجموع کل آمبولانس های اعزام شده به محل حوادث 3هزار و91دستگاه بوده است.
وی افزود: مجموع کل حوادث سال گذشته که توسط جمعیت هلال احمر پوشش امدادی داده شده است405مورد بوده که این تعداد امسال به دلیل بارش های سنگین اخیر به527مورد رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار