۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

کانتینرهای سیگنالی هوشمند تحولی در صنعت کشتیرانی

همه کسانی که به ایمنی کالا و کانتینر در بنادر و دریا دغدغه نشان می دهند با شنیدن اینکه یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی دنیا در کنار افزایش سایز کشتی های کانتینری، جهت ارتقاء سطح ایمنی و رضایت مشتریان دست به اقدامی تحسین آمیز زده است خوشحال خواهند شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۶۲۷۲
کانتینرهای سیگنالی هوشمند تحولی در صنعت کشتیرانی به گزارش خبرنگار مانا اخیرا خط کشتیرانی CMA CGM با تاسیس شرکت TRAXENS اقدام به تولید کانتینرهای صنعتی مجهز به سنسورهای تعقیب کننده کانتینر کرده است. 
در سال 2015 شرکت TRAXENSسیستم پایش جدید و خلاقانه ای را ابداع کرد و کانتینرها را به تکنولوژی ای که مختص این شرکت است مجهز کرد.
این تکنولوژی مدیران منابع تامین انرژی را قادر می سازد نه تنها در هر زمانی موقعیت مکانی کانتینر خود را مشاهده کنند بلکه دمای کانتینر، حرکات مشکوک منجر به سرقت کانتینر، وجود هر گونه مواد معلق در اطراف کانتینر و حتی موقعیت آن نسبت به سایر کانتینرها را مشخص می کند.
با عرضه این تکنولوژی، صنعت کشتیرانی یک دوره جدیدی را نوید می دهد چرا که در دنیا، اطلاعات نقش اصلی و کلیدی را بازی می کند. ما پیشرفت های بزرگی به سوی آینده داشته و می توانیم در هر زمانی اطلاعاتی را جمع آوری و ارائه می کنیم که برای خود و مشتریان ما حائز اهمیت است.
مایکل فلاح پایه گذار و رئیس شرکت TRAXENS اظهار داشته است : پشتیبانی CMA CGM به شرکت وی این امکان را داده است تا یک نوآوری منحصر به فرد و ارزشمند را ایجاد و توسعه دهد که برای همه شرکت هایی که درحوزه نقل و انتقال کانتینر فعال هستند جذاب، مفید و مثمر ثمر باشد.

برچسب ها: کانتینر
ارسال نظرات

نظرات کاربران

ضرابی Iran, Islamic Republic of ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
0
0
بسمه تعالی
با عنایت به برنامه های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بهبود رنکینگ جهانی شرکت ، بهره گیری بهینه از سامانه های به روز ، ابزاری مهم در تسزیع نیل به اهداف ابلاغی خواهد بود.
آخرین اخبار