۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

مناطق آزاد گلوگاه‌های مهم صادرات در کشور

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مناطق آزاد گلوگاه‌های مهم کشور در امر صادرات تولیدات داخل به دیگر نقاط جهان است.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۵۸۵۹
مناطق آزاد گلوگاه‌های مهم صادرات در کشور

به گزارش مانا، سید حسن هفده‌تن در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در راستای صیانت و سلامت نیروی کار گفت: دولت تدبیر و امید دولت راستگویی است و هر آنچه که می گوید، بدان عمل می کند.
وی با اشاره به تعیین خط مشی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مکران از توجه ویژه دولت به این خطه از کشور اسلامی اشاره کرد و افزود: توسعه سواحل مکران از سوی دولت بصورت ویژه توسط شخص رئیس جمهور دنبال می شود.
هفده‌تن گفت: سواحل مکران فرصت مناسبی برای توسعه اشتغال و ظرفیت بالقوه سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.
هفده تن همچنین ضمن قدردانی از دولت تدبیر و امید و با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری بر نامگذاری امسال گفت: ما با همدلی و همزبانی نیازمند هم افزایی با یکدیگر هستیم امروزه دستگاههای اجرایی از یکدیگر جدا نیستند و به برکت تدابیر دولت با نگاهی حرفه ای بایستی به تربیت نیروهای ماهر و افزایش امنیت داخلی کشور بپردازیم.
وی یکی از مزیت های مهم کشور را وجود نقاط زیبای گردشگری منحصر بفرد دردنیا دانست و توسعه این امر مهم را با آموزش و تربیت تکنسین های صاحب مهارت و بالا بردن ظرفیت ها و تسهیلات لازم برشمرد.
وی تاکید کرد: توسعه گردشگری بخصوص گردشگری سواحل و دریا در چابهار می تواند سیستان و بلوچستان را در منطقه بیش از این بشناساند.
معاون وزیر کار در ادامه این نشست، ارتقاء بهره وری نیروی کار را یکی از مسائل مهم و ضروری دانست و گفت: افزایش ایمنی کار و برنامه ریزی ایمنی نیروی کار و پیشگیری از حادثه و کاهش حوادث منجر به فوت در مناطق آزاد را از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با ایجاد شرایط مناسب و انعقاد تفاهم نامه های همکاری با مناطق بتوانیم نقش موثری در روند بهبود شرایط کار ایجاد کنیم.

برچسب ها: مناطق آزاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار