۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

14کارگاه شناورسازی غیرمجاز در هرمزگان تعطیل شد

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از تعطیلی 14 کارگاه شناورسازی غیرمجاز در این استان خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۸۲۹
14کارگاه شناورسازی غیرمجاز در هرمزگان تعطیل شداحمد دادستانی در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس اظهار کرد: در 4 ماهه نخست سال جاری 465 فروند شناور غیرمجاز در آبهای استان هرمزگان توسط ماموران دریابانی توقیف شده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 10 فروند شناور خارجی نیز که بدون مجوز وارد آبهای کشورمان شده بودند، توقیف شده است، افزود: این شناورها از نوع صیادی بودند که توسط ماموران دریابانی استان هرمزگان توقیف شده‌اند.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان متولی صدور مجوز برای کارگاه‌های شناورسازی است، ادامه داد: عمده شناورهایی که مبادرت به اعمال خلاف قانون و انواع قاچاق می‌کنند در کارگاه‌های شناورسازی غیرمجاز ساخته شده‌اند.
دادستانی با بیان اینکه این شناورها فاقد هویت و پلاک هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 14 مورد از این کارگاه‌های شناورسازی‌ با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان تعطیل شده است.
گفتنی است، طی روزهای گذشته معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از فعالیت 60 کارگاه شناورسازی مجاز در این استان خبر داده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار