۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

گردشگری دریایی در بوشهر مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه گردشگری دریایی دربوشهر یک فرصت مهم برای توسعه است خواستار توجه بیشتر به گردشگری دریایی در بوشهرشد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۷۵۰
گردشگری دریایی در بوشهر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نصرالله اسدی در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر گردشگری دریایی را یکی از فرصت مهم سرمایه‌گذاری و توسعه بوشهر دانست و اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های گوناگونی است که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن ظرفیت گردشگری دریایی است.
وی با بیان اینکه دریا یکی از فرصت‌های مهم توسعه و پیشرفت شهر بوشهر است گفت: طول ساحل بوشهر فرصتی مهم برای اجرای طرح‌های مهم دریایی از جمله گردشگری دریایی فراهم کرده است.
اسدی با اشاره به اینکه طرح‌های مهمی در حوزه دریا تدوین شده است تصریح کرد: گردشگری دریایی یکی از فرصتهای بسیار خوبی است که در بوشهر مغفول مانده است .
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه ساخت اسکله تفریحی بوشهر دردستور کار است بیان کرد: ششصد میلیون تومان برای ساخت اسکله تفریحی بودجه تخصیص یافته است که عملیات اجرایی آن بزودی شروع می‌شود.
اسدی ایجاد پلاژ جدید، پارک آبی و راه اندازی ورزشهای آبی را از جمله مهمترین فرصتهای بهره‌مندی از دریا دانست و گفت: : اجرای این طرح‌ها می‌تواند علاوه بر شهروندان بوشهری امکان استفاده دیگر گردشگران را نیز از این فرصتها فراهم کند.
وی حمایت از سرمایه‌گذاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: در زمینه سرمایه گذاری از سرمایه گذاران خوب حمایت نشده است که لازم است شهردار بوشهر برنامه ریزی بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاران توانمند داشته باشد.

برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار