۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

مشکلات پروژه گردشگری دریایی بندر گز بررسی شد

در جلسه بررسی طرح های مهم و شاخص گلستان بر پیگیری مسائل و مشکلات پروژه گردشگری دریایی بندرگز از طریق فرمانداری و نیز پاسخ دستگاه های اجرایی این شهرستان نسبت به استعلام ها تاکید شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۴۸۰۸
مشکلات پروژه گردشگری دریایی بندر گز بررسی شدبه گزارش مانا، جلسه بررسی طرح های مهم وشاخص استان گلستان در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان و مدیران دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برگزار شد، بیش از 10طرح گردشگری مطرح و مسائل و مشکلات مربوطه بررسی شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، دراین جلسه طرح گردشگری فانوس دریای بندرگز را از مهمترین طرح های گردشگری استان برشمرد که توسط سرمایه گذار عمانی درسواحل دریای خزر در حال پیگیری است .
ابراهیم کریمی در ادامه اذعان داشت: در مراحل اولیه از سوی برخی دستگاه اجرایی در شهرستان بندرگز درخصوص استعلام های مربوطه پاسخی دریافت نشده است .
وی از دیگر پروژه های گردشگری درحال پیگیری، پروژه سواحل بندرترکمن عنوان کرد و گفت: آخرین وضعیت این پروژه به ستاد سرمایه گذاری استان ارسال شده تانسبت به تسریع درموانع ومشکلات احتمالی پروژه و حل این مسائل اقدام شود.
گفتنی است دراین جلسه مقرر شد تا نسبت به پیگیری مسائل ومشکلات پروژه گردشگری بندرگز از طریق فرمانداری بندرگز اقدام شده و دستگاه های اجرایی این شهرستان نسبت به پاسخ استعلام ها اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار