۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

تذکرنماینده بوشهربه دولت برای افزایش قیمت سوخت شناور

نماینده مردم بوشهر با انتقاد از افزایش 3 برابری قیمت سوخت گفت: این افزایش قیمت باعث رکود کامل فعالیت های تجاری در شهرهای ساحلی شده بنابراین دولت باید نسبت به اصلاح سریع این قیمت ها اقدام کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۴۳۲۶
تذکرنماینده بوشهربه دولت برای افزایش قیمت سوخت شناور
به گزارش مانا عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 20 خرداد‌ ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به دولت در خصوص افزایش قیمت سوخت شناورهای حفاری گفت: افزایش سه برابری قیمت سوخت موجب رکود کامل فعالیت های تجاری شهرهای ساحلی به ویژه بوشهر، دیلم و گناوه شده است لذا باید در اصلاح این قیمت ها تسریع صورت گیرد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی در تذکربه وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی بر حمایت جدی از قشر زحمتکش صیادان تأکید کرد و افزود:‌ تقاضا داریم نسبت به برقراری حق سختی کار صیادان اقدام شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تشکر از مساعی معاون اول رئیس جمهور بر تسریع در ساماندهی شرکت صدرای بوشهر تأکید کرد و ادامه داد: باید برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر این شرکت و پرداخت حق و حقوق کارکنان زحمتکش شرکت صدرا و همچنین حل مشکل وارد کنندگان خودرو از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام لازم انجام گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار