۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

ارائه تخفیف به خطوط کشتیرانی بین المللی

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشور طی نشستی که در بندر شهید رجایی برگزار شد گفت: برای جذب خطوط کشتیرانی بین المللی به صاحبان کالا و کشتی ها تخفیف داده می شود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۳۶۴۶
ارائه تخفیف به خطوط کشتیرانی بین المللی
به گزارش مانا، جلیل اسلامی درنشست مشترک مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و راه آهن جمهوری در بندر شهید رجایی افزود: براساس حجم عملکردی شرکت ها و سایز کشتی ها به فعالان ترانزیتی و ترانشیپی تخفیف ارائه می شود.
وی گفت: از اواخر خرداد تعرفه های تخلیه و بارگیری بنادر اعلام می شود.
اسلامی از بررسی راهکارهای سرمایه گذاری در ایستگاههای حمل ریلی و افزایش سهم بندر شهید رجایی از این حمل خبر داد و گفت: حمل ریلی کالاهای کانتینری، نفتی، عمومی و فله از این بندر افزایش یافته است.
معاون بهره برداری و سیر و حرکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هم گفت: برای افرایش 150درصدی ترانزیت ریلی برنامه ریزی شده است.
آشوری از جابجایی 3 روزه بارها از مسیر بندرعباس به سرخس خبر داد و افزود: بندر شهید رجایی به آپرین استان تهران راه اندازی شده است.
وی تعرفه های ترانزیت حمل ریلی را امسال ثابت اعلام کرد و گفت: در بارهای با تناژ مختلف از 15 تا 50 درصد به صاحبان بار تخفیف داده می شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان هم گفت: از آغاز سال تاکنون حمل ریلی از بندر شهید رجایی  ازسه و نیم درصد به هشت و نیم درصد افزایش یافته است
همچنین سالانه سه و دو دهم میلیون تن کالای ریلی با 55 هزار واگن از بندر شهید رجایی جابه جا می شود. این بندر 50 کیلومتر خط ریلی دارد.
ساخت باسکول ریلی و خط ریلی انبار غلات در کنار آغاز ساخت ترمینال ریلی مواد نفتی و معدنی از مهم ترین طرح های عمرانی بندر شهید رجایی درسال جاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار