۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

پلاژهای ساحلی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت مهم استان بوشهر در حوزه دریا، پلاژهای ساحلی در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۳۳۲۳
پلاژهای ساحلی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

مصطفی سالاری در گفت و گو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه توسعه این استان بر اساس و محور دریا برنامه‌ریزی شده اظهار داشت: استان بوشهر دارای بیش از 937 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس است که بیشترین مرزدریایی با خلیج فارس در کشور را شکل می دهد.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلف در حوزه دریا طراحی و تدارک دیده شده تصریح کرد: برای توسعه استان بوشهر بر اساس ظرفیت دریا طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی طراحی شده که امسال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
استاندار بوشهر دهکده‌ها و نواحی گردشگری را از مهم‌ترین برنامه‌های استان بوشهر دانست و گفت: گردشگری دریایی امروزه در جهان سالم‌ترین و پردرآمدترین طرح‌ها عنوان شده که بر این اساس طرح‌های گوناگونی در حال اجرا است.
سالاری با اشاره به اجرای 4 طرح گردشگری دریایی در استان گفت: دهکده‌های گردشگری دیلم، گناوه، بوشهر و دلوار در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد چراکه این چهار شهر ساحلی هر ساله بیشترین گردشگر را به خود اختصاص می‌دهد.
وی از اجرای طرح پلاژ در نوارساحلی استان بوشهر خبرداد و گفت: اکنون پلاژ بانوان در بوشهر تکمیل و راه اندازی شد و بزودی چند پلاژ دیگر در نوار ساحلی بوشهر طراحی و اجرا می‌شود و این در حالی است که برای دیگر شهرهای ساحلی استان بوشهر نیز طرح پلاژ دریایی طراحی شده است.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای 10 شهرستان است افزود: 80 درصدشهرهای استان بوشهر دارای ساحل هستند که بر اساس این ظرفیت ، طرح‌های توسعه محور طراحی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار