۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

ورود گردشگران خارجی با علایق دریایی به کیش

ظرف شش ماه آینده شاهد حضور چشمگیر گردشگران خارجی به ویژه ترکیه ای به جزیره کیش خواهیم بود.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۳۳۲۱
ورود گردشگران خارجی با علایق دریایی به کیشمعاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به خبرنگار مانا گفت: یکی از مهمترین برنامه ریزیهای سازمان منطقه آزاد کیش جذب گردشگران خارجی به ویژه از کشورهای همسایه است.
محمد محب خدایی، گفت: البته در این میان سعی می کنیم از سایر کشورهای جهان به خصوص کشورهای اروپایی نیز گردشگران را به جزیره کیش جذب کنیم.
وی اذعان داشت: در این راستا برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته است که از آن جمله می توان به حضور سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه های بین المللی گردشگری اشاره کرد.
خدایی تاکید کرد: در صورت معرفی جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی کیش در نمایشگاه های بین المللی ، می توان نسبت به جذب چشمگیر گردشگران خارجی اقدام کرد.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: با توجه به رعایت موازین اسلامی در جزیره کیش، بسیاری از کشورهای اسلامی نیز برای سفر به کیش و استفاده از جاذبه های گردشگری دریایی با رعایت حجاب استقبال می کنند.
وی در ادامه یادآور شد: امکان شنا برای بانوان در فضایی مجزا، وجود پلاژهای اسلامی، استفاده از ورزش های دریایی با رعایت حجاب، امکان غواصی برای بانوان و ... از جمله مواردی است که مورد استقبال کشورهای اسلامی قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: البته هدف ما به تنهایی جذب گردشگران کشورهای اسلامی نیست بلکه می توان با برنامه ریزی دقیق نسبت به جذب گردشگران اروپایی نیز اقدام کرد.
خدایی همچنین کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس را از دیگر بازارهای هدف گردشگری جزیره کیش دانست که جذب گردشگران آنها به جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته پیش بینی می شود ظرف شش ماه آینده شاهد ورود چشمگیر گردشگران خارجی به جزیره کیش باشیم.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در این راستا هماهنگی های لازم با توراپراتورهای کشورهای هدف به ویژه ترکیه صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: قصد داریم ورود گردشگران خارجی به جزیره کیش را چنان رونق بخشیم که در آینده ای نزدیک کیش به مرکز اصلی پروازهای خارجی کشور تبدیل شود.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: ظرفیت های گردشگری در جزیره به طور کامل وجود دارد و مشکلی برای خدمات رسانی به گردشگران خارجی ورودی به کیش نداریم.
وی همچنین در خصوص فضای اقامتی کیش گفت: به اندازه کافی هتل های با کیفیت و مطلوب در جزیره وجود دارد و گردشگران ورودی به کیش با مشکل کمبود فضای اقامتی مواجه نخواهند بود.
خدایی اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونق گردشگری کیش و تبدیل این جزیره به قطب ورود گردشگران خارجی با علایق ویژه دریایی باشیم.
وی در خاتمه در خصوص وضعیت کشتی یونانی گفت: به منظور حفاظت از این کشتی همچنان مطالعات توسط کارشناسان دانشگاه صنعتی شریف در حال انجام است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: پس از اتمام مطالعات نحوه حفاظت از کشتی یونانی به عنوان نماد اصلی گردشگری کیش مشخص خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار