۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

بندر صیادی پزم به زودی به بهره برداری می رسد

به منظور ساماندهی فعالیت های شیلاتی در مناطق جنوبی کشور بندر صیادی پزم به زودی به بهره برداری می رسد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۲۹۶۷
بندر صیادی پزم به زودی به بهره برداری می رسد
مدیر کل شیلات استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با مانا ضمن اعلام این خبر گفت: با بهره برداری از این بندر و همچنین بنادری که فعالیت های اجرایی آنها در استان سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است شاهد فعالیت های مضاعفی در زمینه صید و صیادی خواهیم بود.
به گفته محسنعلی گلشنی با احداث این بندر با توجه به تعداد شناورهایی که به کار گرفته خواهد شد فعالیت صید و صیادی در منطقه تسهیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه عملیات بهسازی بندر صیادی پزم از سال 79 آغاز شده تصریح کرد: ساخت این بندر صیادی که در روستای پزم تیاب از توابع شهرستان کنارک است پس از گذشت 15 سال به اتمام می رسد و این بندر ظرفیت تخلیه سه هزار و 226 تن صید را خواهد داشت.
مدیر کل بنادر ماهیگیری سازمان شیلات با بیان اینکه در بحث بنادر صیادی در سال 94 کیفی سازی بنادر در دستور کار قرار دارد گفت: امسال کلیه فعالیت های مدیریت صید با نگاه " محور بندری" مورد توجه قرار خواهد گرفت به گونه ای که کلیه مجوزهای صید، کنترل های دریایی، مسائل آموزش ملوانان و صیادان و آموزش عوامل بندر با محوریت بندر شکل می گیرد.
گلشنی اظهار داشت: با انجام این کار کلیه جامعه صیادی کشور که بیش از 100 هزار نفر هستند در بحث صید و صیادی سامان پیدا می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار