۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

3 ایستگاه گشت دریایی در بوشهر فعال است

شهردار بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سفر گردشگران به شهر ساحلی بوشهر استفاده از دریا است که در این رابطه ضمن فعال بودن پلاژ 3 ایستگاه گشت دریایی در بوشهر راه‌اندازی شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۲۸۳۸
3 ایستگاه گشت دریایی در بوشهر فعال استسعید آزادشهرکی در گفت و گو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه تاکنون افزودن بر 40 هزار گردشگر وارد شهر بوشهر شده گفت: گردشگران بیشتر از استان‌های فارس، اصفهان، مرکزی و استان‌های غربی کشور به بوشهر سفر کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ساحل 13 کیلومتری شهر بوشهر مکان مناسبی برای گردش دریایی است افزود: در نوار ساحلی بوشهر طرح ساحل سازی برای بهره مندی گردشگران از مواهب طبیعی دریا طرح روشنایی نیز اجرا شده است.
شهردار بوشهر همچنین از راه‌اندازی گشت دریایی در بوشهر خبرداد و گفت: در سه نقطه شهر بوشهر گشت دریایی راه اندازی شده است که مسافران می‌توانند با استفاده از قایق موتوری، لنج وکشتی به تفریح دریایی بپردازند.
آزادشهرکی افزود: گردشگرانی که از شناور برای دریانوردی استفاده می‌کنند از جلیقه نجات بهره مند می‌شوند و این در حالی است که گشت‌های نجات غریق دریایی هلال احمر و اداره بندر بوشهر در کنار گشت‌های دریایی حضور دارند.
وی افزود: ساحل زیبای خلیج فارس محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت هموطنمان است بگونه‌ای که در ساحل بوشهر امکاناتی نظیر سرویس‌های بهداشتی، حمام و آبخوری ایجاد شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار