۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
مومنی خبر داد:

ساخت اسکله‌های جدید در قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد اسکله‌های جدید در این منطقه با هدف تقویت حوزه فعالیت‌های اقتصادی جزیره خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۲۷۶۹
ساخت اسکله‌های جدید در قشمبه گزارش مانا، حمیدرضا مومنی که به تازگی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شده است، در جمع اعضای هیات مدیره و معاونین این سازمان، اظهار کرد: ایجاد اسکله‌های جدید در قشم به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم حوزه اقتصادی از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است.
وی افزود: بازسازی و توسعه اسکله‌ها در منطقه آزاد قشم نیز در کنار ایجاد اسکله‌های جدید با هدف حمایت از فعالیت‌های تجاری، بازرگانی و اقتصادی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اسکله کاوه با داشتن آبخور مناسب و شرایط پهلوگیری جهت شناورهایی با تناژ بالا، نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های کلان اقتصادی کشور از طریق این منطقه خواهد داشت.
وی در ادامه به اهمیت نظام ارزیابی عملکرد در سازمان منطقه آزاد قشم اشاره و تصریح کرد: سال 94 شاهد قدرت اجرایی این مجموعه با هدف حرکت در مسیر پیشرفت همه جانبه برنامه های این سازمان خواهیم بود.
مومنی همچنین بر اهمیت برنامه ریزی ها براساس هم افزایی، همفکری و تعامل بیشتر در راستای ارایه خدمات شایسته از طریق ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به انبوه مسافران نوروزی، تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چشم انداز برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: تعریف چشم انداز براساس مطالعات و رسیدن به اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با تعیین شاخص ها، اولویت ها و وظایف سازمان صورت خواهد گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار