۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مدیرعامل جدیدسازمان منطقه آزاد قشم:

تهیه نقشه راهبردی و تسهیل قوانین در دستور کار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تهیه نقشه راهبردی و تسهیل قوانین و مقررات برای حضور هر چه پررنگتر بخش خصوصی، از مهمترین برنامه های مورد نیاز در منطه آزاد قشم است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۲۶۹۷
تهیه نقشه راهبردی و تسهیل قوانین در دستور کار استبه گزارش مانا، حمیدرضا مومنی در آیین معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: مناطق آزاد، حق دخالت در اجرا را ندارند و باید در عمل فضا را مهیا کنند تا بخش خصوصی بتواند از فرصت به وجود آمده در راستای توسعه هر چه بیشتر استفاده کند.
وی با تاکید بر حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در منطقه آزاد قشم افزود: باید فضا به گونه ای فراهم شود که سرمایه گذاران رغبت کنند با آرامش بیشتر و در بستری مناسب به فعالیت های اقتصادی بپردازند.
مومنی از تصدی 36 ساله دولت در بخش های اقتصادی به عنوان یکی از نقاط ضعف کشور یاد کرد و افزود: تجربه نشان داده که دولتیان نتوانسته اند به خوبی سرمایه گذاری کنند و در صورتی که تسهیل سرمایه گذاری انجام شود، می توان با مدیریت بهتر، زمینه های افزایش سرمایه گذاری را فراهم کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شعارهایی که تاکنون به منظور حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی داده شده تاکنون عملیاتی نشده و باید با همکاری هر چه بیشتر و یاری مدیران و مردم بومی منطقه به این مهم به معنای واقعی برسیم.
مومنی بیان کرد: قشم باید به توسعه متوازن دست یابد و از «باسعیدو» تا قشم همه قسمت ها باید در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، تولیدی، خدماتی و گردشگری فعال و پویا باشد.
وی بیان کرد: باید به واقعیت ها پرداخته شود و با محور مردم، زمینه حضور سرمایه گذار را به نحوی فراهم کنیم که رضاینمندی مردم، دولت و رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تسلط به کار، احترام به ارباب رجوع، استفاده حداکثری از منابع موجود و برنامه ریزی به منظور افزایش کارآمدی را از برنامه های خود برای اصلاح و بهبود وضعیت موجود و افزایش رضایتمندی و توسعه قشم برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار