۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

رژه 500 قایق تندرو و تهاجمی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم

در مرحله نخست اجرا و برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) 500 فروند از قایق های تندرو و تهاجمی سپاه با یک آرایش و صورت بندی منحصر به فرد از مقابل جایگاه ویژه برگزاری این رزمایش رژه رفتند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۲۳۲۴
رژه 500 قایق تندرو و تهاجمی سپاه در رزمایش پیامبر اعظمبه گزارش مانا به منطقه برگزاری این رزمایش ، این قایق های تندرو و تهاجمی که با پیشرفته ترین تسلیحات نظامی تجهیز شده اند با رژه خود از مقابل جایگاه گوشه ای از توانمندی های پاسداران انقلاب اسلامی را در حفاظت از منافع کشور در یکی از مهم ترین تنگه های راهبردی دنیا و منطقه خلیج فارس در معرض نمایش جهانیان قرار دادند.
از ویژگی های این قایق های تندرو و تهاجمی سپاه دارا بودن رادارهای دریایی، سامانه الکترونیکی پیشرفته ارتباطی، موشک های کروز با برد 25 کیلومتر، موشک های میانبرد و ضد کشتی، اژدرهای کالیبر متوسط و بزرگ و قابلیت حمل مین های دریایی در کنار سایر تسلیحات سنتی این شناورها یعنی تیربارهای نیمه سنگین، راکت اندازها و موشک های دوش پرتاب سطح به هوا است.
نهمین رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه با مشارکت رزمندگان قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) 2 وابسته به نیروی دریایی سپاه در جزیره لارک در شرق جزیره قشم و در مدخل ورودی تنگه هرمز آغاز شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار